Postat de: nicoletasavin | 08/01/2013

Ora de veghe: Cu părintele Ion Buga. Despre mântuire

Așa cum v-am promis, părintele Ion Buga revine la Ora de veghe. Buga

Vom vorbi despre viață, moarte, înmormântare și mântuire, dar și despre scandalul incinerării lui Sergiu Nicolaescu.

Vă așteptăm la Nașul TV de la ora 19.00.

Răspunsuri

  1. O emisiune exceptionala. Cum as putea sa o revad ?

  2. Draga doamna, felicitari pentru tot ceea ce faceti. As dori sa va contactez in legatura cu aceste 2 emisiuni realizate de dumneavoastra cu parintele Buga… Am vorbit cu parintele si am dori sa le avem in format dvd. Va rog sa-mi raspundeti cand doriti pe mail… Numai bine si inca o data, felicitari!

  3. Revin si eu cu rugamintea pentru formatul dvd al emisiunii. Adresa mea de mail este cristinacovali@yahoo.com. Va multumesc anticipat si va felicit pentru emisiunile realizate


Lasă un răspuns

Categorii

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 67 other followers

