Publicat de: nicoletasavin | 14/01/2009

Precizare

Probabil fiindcă textul „Nu mă consider cel mai iubit dintre pământeni!” a avut caractere diferite (bold şi italice) pentru întrebări şi răspunsuri, s-au produs ceva erori tehnice, ultimele două interviuri fiind distorsionate. E vina mea, fiindcă nu am previzualizat materialul. Am observat după ce am postat, am refăcut postul, aşa încât acum interviurile sunt inteligibile. Cer scuze pentru eventuala iritare cauzată oaspeţilor. De-ale tehnicii, bat-o norocul, căci fără ea n-am fi împreună în acest spaţiu…

Nicol

Responses

  1. Am cautat adresa dvs pe tot google-ul si nu am dat de ea, dar am dat de blogul dvs.
    Stiu ca sunteti la conducerea televiziunii domnului Becali si imi doresc sa trimit si eu un cv. Sunt jobless, dar sunt un om foarte capabil care iubeste televiziunea.

    Astept o adresa si imi cer scuze ca va abordez aici 🙂

    o zi frumoasa,
    Rox

  2. pentru evergreen: nnsavin@yahoo.com

  3. multumesc mult

    you’ve got mail 🙂

  4. Ma bucur din tot sufletul ca sunt contemporan cu dumneavoastra si cu domnul ION CRISTOIU.Felicitari, tineti-o tot asa.Cu stima si deosebit respect.


Lasă un răspuns

Categorii

