Postat de: nicoletasavin | 22/04/2010

Dor de Anthony Quinn


Responses

  1. Doamne ce bun era……

  2. Va multumesc mult,mult pentru urari!Acum am intrat si am vazut!Pentru mine(fara sa supar pe cineva)sunt cele mai pretioase pentru-ca stiu ca vin de la un OM deosebit.Va multumesc mult!

  3. Mie îmi este dor de Victor Rebengiuc…
    Cel care a apărut atunci cu sulul de hârtie higienică la una din primele emisiuni ale Televiziunii Române libere…
    Să nu vă şocheze însă un lucru: locuind aici, în SUA, am văzut foarte multe filme cu A.Q…
    Părerea mea?
    Văzând unul, le-ai văzut pe toate…
    De ce?
    Este manierist.
    Acum… omorâţi-mă!
    Vă stau la dispoziţie!🙂 🙂 🙂

  4. extraordinar! Alte 2 filme foarte reusite cu el: La strada si secretul din santa vitoria.


Lasă un răspuns

Categorii

