Postat de: nicoletasavin | 08/11/2010

La mulţi ani, Eusebiu Mihail!

Ce bine că eşti!

E o întâmplare a fiinţei mele
şi atunci fericirea dinlăuntrul meu
e mai puternică decât mine, decât oasele mele,
pe care mi le scrâşneşti într-o îmbrăţişare
mereu dureroasă, minunată mereu.

Să stăm de vorbă, să vorbim, să spunem cuvinte
lungi, sticloase, ca nişte dălţi ce despart
fluviul rece în delta fierbinte,
ziua de noapte, bazaltul de bazalt.

Du-mă, fericire, în sus, şi izbeşte-mi
tâmpla de stele, până când
lumea mea prelungă şi în nesfârşire
se face coloană sau altceva
mult mai înalt şi mult mai curând.

Ce bine că eşti, ce mirare că sunt!
Două cântece diferite, lovindu-se, amestecându-se,
două culori ce nu s-au văzut niciodată,
una foarte de jos, întoarsă spre pământ,
una foarte de sus, aproape ruptă
în înfrigurata, neasemuita luptă
a minunii că eşti, a-ntâmplării că sunt.


Responses

  1. La multi bani! La multi ani! Sa va traiasca feciorul!

  2. Ghita,
    E ziua lui Sebi mareeeeeeeeee.
    Sebi mic este Eusebiu Teodor.

    Daca sensul este ca Sebi-Mihail este un copil mare, de acord cu tine…🙂

  3. Ghita, dragul meu,

    Citii la Sebi ca este ziua ta de nastere, implinesti niscavai ani.
    La multi ce vrei tu, si ani, bani, dar tot mai buna e urarea „Sa iubesti si sa fii iubit!”

  4. LA MULTI ANI FERICITI,
    CU SANATATE SI IMPLINIRI!!!!!

  5. 1. Savin, es tut mir leid aber ich nu pun botu!
    2. Clipurile sunt total naşpa, poate insesizabil aş tresări la numele celui ce a semnat coloana sonora a serialulului La Piovra (Ennio Morricone) motivul nefiind însă muzica ci franţuzoaica Patricia Millardet cea mai bunăciune dintre toate bunăciunile de muieri pe care le-am văzut în viaţa mea!
    În rest Savinule rămâne cum am stabilit:
    B1TV sau DIVORŢ
    mai ales acum când un curvet naşparliu de jurnalistă EvZ a sărit comandată la beregata Febleţii!
    Ataete, aşa-i în şah atunci cînd Dama intră în priza directă a Nebunului sperând a-şi salva Calul!
    Să auzim numai de bine! 🙂🙂🙂

  6. Aaaaaa, am uitat, mda, la Nichita aş fi tentat să pun botul dar doar dacă m-aş emoţiona tomnatec:

    A venit toamna, acoperă-mi inima cu ceva,
    cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.

    Mă tem ca n-am să te mai vad, uneori,
    că or să-mi crească aripi ascuţite până la nori,
    că ai să te ascunzi într-un ochi străin,
    şi el o să se-nchidă cu o frunză de pelin.

    Şi-atunci mă apropii de pietre şi tac,
    iau cuvintele şi le-nec în mare.
    Şuier luna şi o răsar şi o prefac
    într-o dragoste mare.

    Oricum şi aici este un big broblem. Cred că primele versuri se impun modificate astfel:

    A venit toamna, acoperă-mi bolovanul cu ceva,
    cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.

    Şi tot nu ar fi mulţumitor pentru mine deoarece nu-mi place să am o umbră, îmi place să fiu o umbră!😉😉😉
    P-aia cu tangoul n-o mai bag, că-i joc de doi, ori precum bine ştii, mie-mi place să joc singur!

  7. La multi ani, Eusebiu Mihail!

    Doamna Savin, cand este ziua dumneavoastra?


Lasă un răspuns

Categorii

