Postat de: nicoletasavin | 21/12/2010

Pentru autorii loviturii de stat, viermi am fost, viermi am rămas… Pentru eroii Revoluţiei, laşi am fost, laşi am rămas…

21 decembrie 2010, România.

Se împlinesc 21 de ani de când o mână de tineri curajoşi au făcut o gaură în steag.
Unii dintre ei au plătit cu viaţa îndrăzneala de a spune NU lui Ceauşescu, NU comunismului.
Au murit degeaba.

Teoretic, comunismul s-a dus.
Practic s-a spoit în capitalism. Original, sălbatic, cu legitimaţii de NATO şi UE.
Dar cu Mecanism de Verificare şi Control pe Justiţie, fără Schengen, pare-se, fără zonă euro.
Europa pare a se fi trezit.

Să nu ne furăm căciula.
Nomenclatura comunistă, prima, a doua, a noua, securiştii care i-au apărat, torţionarii care ne-au terorizat şi torturat, au rămas aici.
Ne conduc de atunci până azi, ei, fiii şi fiicele lor, ginerii şi nurorile lor, nepoţii şi nepoatele lor.
Aproape fără excepţie.
Aleşi sau numiţi, acoperiţi sau descoperiţi.
Sunt peste tot. Câtă frunză, câtă iarbă.
În Parlament, în guverne, în ministere, în justiţie, în instituţiile de forţă ale statului, în multinaţionale, în regii autonome, în bănci, în mass-media, în ONG-uri, în societatea civilă, în facultăţi, în biserici, în ambasade, în holding-uri, consorţii şi firme offshore, unde pe unde nici cu mintea nu gândeşti.
Şi ce se naşte din pisică, şoareci mănâncă.

Pentru ei, autorii şi profitorii loviturii de stat, viermi am fost, viermi am rămas…
Pentru eroii care şi-au dat viaţa, crezând în Revoluţie, laşi am fost, laşi am rămas…

Iată de ce era necesară Proclamaţia de la Timişoara.
Iată de ce aveam nevoie de lustraţie ca de aer.
Iată de ce nu ne mai mirăm că ucigaşii de la revoluţie şi mineriade, comanditari sau executanţi, sunt liberi şi ferice, în fruntea bucatelor.
Iată de ce marii hoţi care au transferat averea României în buzunarele lor sunt la fel de liberi şi foarte ferice, la butoanele economiei româneşti.

Cinste şi onoare eroilor Revoluţiei!
Ruşine tuturor celor care i-au uitat şi trădat!

Revoluţia a fost doar a câtorva mii de oameni, care au crezut în ea.
Majoritatea covârşitoare a românilor n-a făcut mai nimic pentru ca jertfa eroilor să nu fie inutilă.
De 20 de ani, legitimează prin vot călăii şi urmaşii urmaşilor lor.
Mai nou, majoritatea aproape covârşitoare a românilor regretă comunismul.
Uită şi sfidează tot ce au trăit.
Şi, mai ales, sfidează sângele vărsat la revoluţie.

Îşi plâng românii eroii? Nu.
Îi comemorează, le sunt recunoscători? Nu.

Acum, când s-a ajuns la fund de sac, nimeni nu vrea reforma sistemului corupt şi ticăloşit.
Sistemul spoit cameleonic rezistă eroic.
Doar Băsescu şi Boc sunt vinovaţi. Eventual şi Elena Udrea.
Ei, oamenii sistemului, sunt îngeri.
Se regrupează, cete, cete, pentru a apăra ce au agonisit.
Indiferent de partid, sub cupola banului.
Nu vor să plătească nimic.
Nu vor la puşcărie.
Nu vor să ia mâna de pe butoane.
Vor bani europeni.
Vor muncă românească.
Vor viermi disciplinaţi.
Apţi de muncă, presaţi de grija zilei de mâine.
Orice hoţie ordinară a nomenclaturii, a pseudo-elitelor emanate în decembrie 1989, e „politică”.
Doar fraierii şi viermii pot fi pedepsiţi oricând, la iute-iute, şi dacă nu sunt de vină.
Ei, şmecherii neamului, nu.
Lor li se cuvine.
Ei au voie, cu de la sistem putere.
La ei „nu se pune”.

Restul e tăcere!


Responses

  1. Pot sa o duc mai departe?

  2. sigur ca da

  3. Buna! Am fost la tine in casuta, am fugit repede la mine si m-am intors la tine. Pentru ca eu vad altfel lucrurile.

  4. http://codrutamarinescu.wordpress.com/2010/12/21/21-de-dupa-21-si-nicoleta-savin/

    Codruta,
    Multumesc pentru incredere!

  5. Zis-a Codruta, printre altele in acest post:
    „Da, Nicoleta, asa e, dar eu nu ma las!
    Pe mine ma conduc bunul Dumnezeu, barbatul meu si constiinta mea.
    Si nu fac samizdat, ci ma arat asa cum sunt.
    Invat, nu ma agat, nu ma apropii, imi conserv cu obstinatie (doar obstinatia ma rusineaza, dar e un indiciu al rezistentei mele personale) valoarea politetii daruita mie de familia mea, nu-mi pierd interesul pentru muzica, pentru carte, nu abdic, nu indoi coloana, nu pup in cur, nu mint, nu disimulez, muncesc, nu tradez, sunt ceea ce vreau, trebuie si nu pot fi altfel si totusi, uite ca rezist.
    Caci, daca am supravietuit gaurii din steag, e ca sa nu ramana doar ei, ci sa fim si noi, eu si cu tine, tu si cu Anti, cu domnul Fluturel si cu imperiul insufletirii.
    Si n-am fost lasi.
    Nici eu, nici Nic, nic Florin cel bun, nici Dacia, nici Gabi Stoian, nici Ligia Marin, nici ceilalti zeci de prieteni si fosti tineri care eram.
    Eram doar mai multi.
    Si nu ne era frica.
    Nici acum nu-mi e.
    N-am vrut nimic in schimb, nici certificate, nici recunoasterile lor de care, dezbracand obstinatia politetii, mi-e scarba, nici case, nici scutiri de impozite.
    Si nici acum n-am nevoie.
    Am nevoie insa ca tu sa ai incredere in sansa pe care ne-a dat-o istoria, de a rezista morali in vremea holerei, pardon a hahalerei, impotriva sau in indiferenta peremptoriul fetid al mocirlei si al compormisului.
    Nu abdica alaturi de mine!
    Si atunci ei, crede-ma, nici nu vor sti ca au fost invinsi, Nicoleta Savin.
    De aceea tu ai un blog de veghe si un cititor in plus, pe mine, care iti daruieste atentia si aceasta floare, primita de la Nic.”

    =========
    Fii pe pace, Codruta!
    NU DEZERTEZ.
    NU ABDIC.
    Doar CONSTAT, trista, in acest post, ce-au facut romanii din si pentru martirii din 1989.
    Am obosit, dar NU MA OPRESC!
    Trag aer in piept si LUPT mai departe.

    Nu indraznesc sa dezamagesc creditul acordat de oameni ca tine, Codruta.
    INCERC SA NU VA DEZAMAGESC!

  6. Talibanco, ţi-am furat-o pe Codruţa. Ţi-am furat-o şi am băgat-o la mine cu majuscule!

    PS Cât despre lovitura mârşavă pe care mi-ai aplicat-o la ….ştim noi unde:

    „Cum vrei sa vrajeasca mimozele altfel decat tipand in gura mare ca e la cutite cu mine?
    Probabil ca a gasit o prospatura care sta in cumpana, ca e insurat, si atunci a pus de-o comedie…
    A la Anti, nimic nou sub soare…”

    să binevoieşti mâine a pofti până în bârlogul meu pentru niscaiva „corecţii”!🙂🙂🙂

    PS2 Deoarece o vrăjeşti „minimalist” mă văd obligat a face următoarea precizare pentru lucrătorii de la COT (Cooperativa Ochiul şi Timpanul):

    DECLAR ÎN STARE DE NE-EBRIETATE FIIND, CĂ EU CU TALIBANCA NU SUNTEM LA CUŢITE! SUNTEM LA IATAGANE!

    Pam-pam!

    PS3 Că tot am pomenit de ăştia de la COT:

    – Beeeiiiii tolomacilor, iar aţi dat-o chix cu rapoartele! Numai bazaconii scrieţi în ele! L-aţi băgat în ceaţă pe bietul om! Se uită la ele şi citeşte, se uită la noi (adică la mine şi talibanca) şi nu-i vine să creadă! Una-i în raport…alta-i în realitate!
    Oricum: ŢINEŢI APROAPE! CĂŞTILE PE URECHI! Săptămâna viitoare vă bag un program de TELSEX! Faceţi listă de pe acum la buda de la etajul 1! ……ca să nu fie iar îmbulzeală! Vă pup dulce vulpilor ce nu o să fiţi voi niciodată vulpi!🙂🙂🙂

  7. NICO. cu simpatie

    Nu stiu ce cauta numele cetatenilor BASESCU, BOC si, eventual ELENA UDREA in republica UTOPIA…Si ei sunt OAMENII SISTEMULUI CORUPT SI TICALOSIT [doamne ,cu ce placere sadica ne otravim gingiile cu pasta asta de dinti]. Dupa parerea mea, trebuie sa-i multzumim d-nei RIZZI-BITZI pentru ca ca vom latra in spatiul Schengen a dor si jele. Si PD-L-ului, care ne-a dat lovitura finala. Da, EUROPA se trezeste in arome de WIKILEAKS …Noi ne intoarcem pe partea cealalta, ca sa mirosim bashinile bulgarilor..
    „Majoritatea covârşitoare a românilor n-a făcut mai nimic pentru ca jertfa eroilor să nu fie inutilă.”-ba da, prietena draga, au facut-o.. Au votat cu cine nu trebuie, pe mici carnati si bere. SI PE SLOGANURI BINE SLEFUITE IN STUDIOURI cu multe nivele de securitate, unde profilul romanului standard este tema de extemporal, iar personajele triste amintite de tine sunt cerculetze DARTS prin birourile lor supersecurizate. Romanii au facut-o, incepand cu 2004, CA SA TRAIASCA BINE, uitand de proverbul cu cioara si vrabia.. Gaura din steag ?? Ce mai conteaza inca o black hole in univers….??? ROMANII SE AFLA PRINTRE NOI, draga mea…SI CHIAR IN INTERIORUL NOSTRU ..

  8. Anti,
    Nu intru în polemici despre anunţurile tale „în băşcălie”, că acuş, acuş se naşte Iisus!
    Şi nu e creştineşte să te iei nici de duşman, darămite de consort.
    Iar eu nu-s păgână.
    Vorbim după Crăciun.
    Poate fac şi eu un anunţ, tot în băşcălie, ca să moara icoana de fericire!

  9. Freddye, tot cu simpatie,

    Nu mă duci.
    Ce faci tu e manipulare de inalta clasa.

    Iata ce am scris eu:
    „Acum, când s-a ajuns la fund de sac, nimeni nu vrea reforma sistemului corupt şi ticăloşit.
    Sistemul spoit cameleonic rezistă eroic.
    Doar Băsescu şi Boc sunt vinovaţi. Eventual şi Elena Udrea.”

    Rezulta de aici ca ei sunt in afara sistemului?
    Nu, spun ca doar ei sunt declarati vinovati.
    Ca sistemul, la fundul sacului, e nevoit sa se contracte. Si nu vrea. Nimeni nu vrea sa ramana pe dinafara.
    E mai simplu ca unicii vinovati sa fie Basescu şi Boc sau, mai nou, Basescu, Boc si Udrea.
    E mai simplu sa fie demonizati cei ce impart banii azi, ca sa se uite de cei care i-au impartit ieri.
    Si ieri au fost bani, nu gluma!

    Freddye,
    In regimul marinarului, din 2005 si pana azi, nu s-a facut nici o mare privatizare. NICI UNA.
    Si tu stii asta.

    Si multe altele stii, prietene drag. Sistemul nu e inventat de Basescu si nu e ticalosit de el.
    Si doar un om din interior il poate destructura.
    De asta e Basescu diavol.
    Daca-i pupa pe crestet si tacea, era sfant, frumos, ne-betiv, ne-afemeiat, ne-dictator, ne-, ne-, ne- ne-

  10. P.S.
    Cat despre Republica UTOPIA, da, ea exista, in masura in care constat ca Romania e in metastaza si tu imi spui ca e normal sa fie asa, utopic e sa cer sa fie sanatoasa.
    Cat despre interiorul nostru, al romanilor, te contrazic, prietene.
    N-am votat cu bere, mici sau tuica, stiu bine ce am votat…
    N-am fost laşa, prin tot ce am facut in ultimii 21 de ani am incercat sa respect jertfa acelor tineri si gaura din steag…

  11. Concluzia:
    Sistemul (iar acesta include si partidele, inclusiv PDL) nu asuma VINA LUI, Freddye.
    Daca si-ar asuma partea de vina, si-ar sufleca manecile si ar munci sa iesim din criza, as admite sa vorbesc de vinovatiile lui Basescu sau Boc.
    Dar n-o sa cad niciodata in capcana de a spune ca Romania e pe buza prapastiei din cauza lor. Nu inghit legenda tapilor ispasitori.

  12. Hai nu zău! Vezi că intraşi pe teren minat! Atenţie la neatenţie!

  13. Nu am sa inteleg niciodata de ce se discuta la infinit despre ce a fost si despre ce este.Eu inteleg ca cei care prezinta si analizeaza diferite fapte de coruptie si de imoralitate ale frutasilor politici,ale magistratilor si ale inaltilor functionari isi inchipuie ca activitatea lor in aceasta directie este benefica (si este intradevar).Dar este aproape total ineficienta.Dovada este ca perceptia cetatenilor si a organismelor internationale despre coruptia din Romania este ca aceasta nu scade ci dimpotriva-desi desigur ca se poate sustine ca in lipsa acestor demascari coruptia ar fi si mai mare. Este zadarnic sa ceri ceva unor fruntasi politici sau unor conducatori aflati in functie.Este amagire sa crezi ca daca le prezinti fapte de coruptie si de imoralitate acestia se vor rusina sau se vor speria si nu vor mai face.
    Daca se vrea ceva anume de la ei trebuie sa le ceri inainte de a ajunge in functie.Si nu ceva de genul “scoala,drumuri, spitale”. Pentru ca intotdeauna vor justifica nerealizarea unor promisiuni prin lipsa de bani si/sau prin obstructionarea promisiunilor lor de catre tabara adversa.Eu cred ca pentru diminuarea sensibila a coruptiei este posibila,oportuna si necesara materializarea treptata a urmatoarelor doua idei:
    1. transparenta totala a tuturor cheltuielilor facute de toate unitatile de stat ( ministere, prefecturi,primarii,CJ-e si CL-e, agentii,regii,inspectorate,unitati de invatamant si sanitare,etc)prin postarea regulata(zilnica sau saptamanala) si detailata pe site-ul propriu a tuturor acestor cheltuieli (atat cu personalul cat si cu achizitiile de materiale, servicii si investitii).
    2.responsabilizarea imperativa a tuturor sefilor de unitati de stat(ministri,primari,prefecti,presedinti de CJ si CL,inspectori-sef, directori de regii,agentii, unitati de invatamant si sanitare,etc) prin pierderea automata a functiei (demisie,revocare, demitere, suspendare)in cazul in care unitatea a pierdut irevocabil un proces si seful unitatii nu recupereaza in trei luni prejudiciile aduse unitatii(sau nu esaloneaza recuperarea acestora sau nu intenteaza proces celor vinovati pentru recuperarea acestora daca acestia nu isi recunosc vina).
    Aplicarea acestor idei nu necesita cheltuieli si ele sunt suficient de clare si neinterpretabile si au si un grad ridicat de populism ( in sens bun) incat sa atraga interesul si aprobarea cetatenilor.
    Materializarea treptata a acestor doua idei ar putea incepe odata cu alegerile locale din 2012. Eu cred ca ar fi posibil sa fie convinsi un anumit numar de candidati la functiile de primari si presedinti de CJ care sa isi insuseasca aceste doua idei si sa isi faca campanie electorala promitand public ca daca vor fi alesi le vor respecta. Desigur ca acestia ar realiza ca posibilitatea de a obtine foloase necuvenite ar fi sensibil mai mica.Dar si probabilitatea de a fi alesi ar fi sensibil mai mare.Pentru ca media independenta si cetatenii ar primi cu interes,simpatie si aprobare aceste promisiuni si le-ar sprijini.Si poate o mare parte din cetatenii dezamagiti,nehotarati sau indiferenti ar sprijini acei candidai.Eu cred ca ar fi posibil ca un intreg partid sa isi insuseasca aceste idei si sa nominalizeze candidati care sa promita public ca daca vor fi alesi vor respecta aceste promisiuni.Eu cred ca daca ar fi alesi cu aceste promisiuni atunci acei primari si presedinti de CJ nu ar avea curaj sa nu le respecte pentru ca nu ar gasi motive de justificare.Si daca ar fi cativa conducatori care sa respecte aceste idei acesta ar fi un exemplu care ar mobiliza cetatenii sa ceara si altor conducatori respectarea acestor idei care,poate,treptat s-ar impune.
    La alegerile parlamentare din 2012 ar fi posibil ca un partid sa promita public ca daca ajunge la putere va incerca sa reglementeze aceste idei si sa promita ca va numi conducatori de unitatati de stat care sa se angajeze ca le vor respecta.
    Eu cred ca unii candidati cu sanse mai mici ar putea realiza ca sansele lor ar creste sensibil daca ar promite public ca vor respecta aceste idei.
    Presiunea societatii civile in sprijinul acestor idei asupra candidatilor la alegerile din 2012 si asupra partidelor ar putea impune unora sa si le asume public inca inainte de alegeri astfel incat sa si faca campanie electorala promitand ca daca vor fi alesi le vor respecta.Timp ar mai fi.Eu am incercat sa prezint aceste doua idei si aceasta modalitate de materializare treptata a lor pe blogurile mai multor fruntasi politici.Deocamdata nu cu mare succes.Desi unii fruntasi politici au spus ca vor incerca sa convinga conducatori de partide sa isi insuseasca aceste idei nu cred ca va iesi ceva din asta.Cu toate ca sunt doi fruntasi politici (din opozitie ) care am inteles ca vor candida la localele din 2012 la functii de primar (in municipii foarte importante) si care este posibil sa se angajeze public sa respecte cele doua idei.

  14. @ NICO

    Imi cer scuze , ar fi trebuit sa-ti raspund imediat ,dar cum, dupa postarea mea a fost ,ca si mai inainte de ea,DOAR TACERE ,m-am gandit sa plec la culcare..
    As vrea sa fac cateva precizari ;

    -Nu ma ocup cu manipularitul,nu am pregatirea si suportul tehnic pentru asta.Cu alte cuvinte nema HARD si nema SOFT 😆

    – ” Sistemul spoit cameleonic rezistă eroic.
    Doar Băsescu şi Boc sunt vinovaţi. Eventual şi Elena Udrea.
    Ei, oamenii sistemului, sunt îngeri.”- mi s-a parut ca vrei sa-i faci „scosi”,mai curati si mai uscati..Acum vad ca m-am inselat. Totusi ,mie mi se pare ca ,emblematic ,doar BASESCU mai poate insemna ceva pentru romani [inger,demon,ce-o vrea el sa fie]. Ceilalti doi se afla intr-un loc nepotrivit 24 ore din 24.. Parerea mea..
    -OK , am inteles,esecul e intotdeauna un copil orfan.Razboiul si placintele ,doar pentru invingatori..Bineinteles ca OPOZITIA demonizata e de vina ca RITZZI-BITZZI aplica ,cu succes algoritmul NASTASE ,S.O.V.,OMAR HAYSSAM ,CATALIN VOICU ,ca sa-si scape pretioasa persoana..Bineinteles ca OPOZITIA demonizata e de vina pentru prestatia josnica a PD-L-ului in parlament [si nu ma refer numai la cazul RITZZI-BITZZI ].Bineinteles ca tot demonizata OPOZITIE e de vina fiindca SPATIUL SCHENGEN devine un pod prea indepartat ..Pai daca nici in acest ceas,nu-si asuma nimeni responsabilitatea pentru esec ,ma intreb ce va mai urma..Se adopta tehnica autovictimizarii prin invocarea discriminarii europene,pentru a scapa de raspundere…
    -” Sistemul nu e inventat de Basescu si nu e ticalosit de el.”-corect,este exact invers,eu n-am spus altceva.
    -„Si doar un om din interior il poate destructura.De asta e Basescu diavol”
    NICO cunosc genul de mesaj „Oameni buni,sunt un nemernic si-un ticalos ,dar voi sa nu faceti ca mine. Sunt un insider care a facut lucruri rele in viata numai ca sa va feresc pe voi de greseala de a le repeta.Pentru familia mea ,am facut doar lucruri bune .URMATI-MA asadar….!!” 😆 .Si cunosc si profilul oamenilor dispusi sa faca un astfel de demers macabru.
    -„Cat despre interiorul nostru, al romanilor, te contrazic, prietene.
    N-am votat cu bere, mici sau tuica, stiu bine ce am votat…”- ai,pe thread , un aliniat destinat „majoritatii covarsitoare a romanilor”,carora le aduci reprosuri meritate . Eu tot la ei m-am referit ,nu la tine , la mine sau la dragul de ANTI.. Totusi ,cine-a vorbit de lasitate ??? Si inca ceva:in bunul spirit romanesc,la noi tapul ispasitor inseamna Acarul Paun ,De obicei,pe asta nu trebuie sa-l cauti…vine el singur in gura lupului..e fraierul perfect..

    Imi pare rau ca te-am necajit ,si-asa erai tu suparata pe cestiunea SCHENGEN ,dar uite ca pentru asta sunt bune si supapele .. Marturisesc ca si mie mi-a facut bine discutia ,oricum n-aveam intentia s-o duc pana in panzele albe..
    Toate cele bune.. Cu prietenie..

  15. Desi,in parte, gandim la fel..punem accentul si punctul diferit!!!(acum inteleg,de ce ,la marea majoritate a aparitiilor ,tale,televizate,ai acel aer..trist!!!scuze!!!da’ ma eplic:)
    „Pentru ei, autorii şi profitorii loviturii de stat, viermi am fost, viermi am rămas…”
    GRESIT!!!GRESIT!!!GRESIT!!!…..
    Sunt 2 categorii distincte,dar care in timp s-au contopit si s-au omogenizat
    -indiferent cum ne considera „ei”(„ei”, pentru noi ,sunt nelegitimi!!!!sunt nimic!!!decat..niste ocupanti de functii publice in aparatul de conducere…)nu avem voie sa spunem ca ar fi asa..sa repetam…cu atat mai mult,nici sa nu gandim ca am putea fi ..cum ne considera ei…pentru ca la un moment dat…am putea deveni asa si..am putea sa ne comportam ca atare…deci:
    -un categoric NU!!!!la toate atributele si complementele ce vin din partea „ei”(lor)!!!
    SUNTEM CREATII DIVINE!!!DUPA CHIPUL SI ASEMANAREA CREATORULUI(si in saptamana mare a nasterii lui Isus ,TREBUIE!!! sa simtim din plin acest lucru,care anihileaza orice altceva…!!!)
    ” …autorii şi profitorii loviturii de stat, …”
    -bine zici:LOVITURII DE STAT!!! si nu REVOLUTIE!!!(cum in repetate randuri ,gresesti !!!?? ex.”Uită şi sfidează tot ce au trăit.
    Şi, mai ales, sfidează sângele vărsat la revoluţie”…adica,cum si tu recunosti,sangele varsat la acel genocid,la cea lovitura de stat de catre „autorii” care n-au fost trasi la raspundere si n-au platit nici pana astazi,de „.. eroii care şi-au dat viaţa, crezând în Revoluţie,…”
    -nu crezand IN..,ci crezand CA este revolutie!!!care de fapt a fost lovitura de stat!!!…si mergand in continuare pe ideea ta:
    „Pentru eroii care şi-au dat viaţa, crezând în Revoluţie, laşi am fost, laşi am rămas…”
    -GRESIT!!!……………..(daca tot repeti,chiar ai sa te simti lasa si chiar ai sa devii lasa!!…eu ,nu cred asta! )si am sa explic intr-o postare ,noua,ca o previziune pentru 2011 ,ca o constatare in care o sa-ti demonstrez ca romanii nu sunt lasi!!!(daca o sa mai spui ca suntem lasi ,o voi luao ca pe o ofensa..!)
    Trebuie !!!sa plec..putan!!!,dar promit ca revin sa continui….

    Ps.Credeam ca nu mai contrez nimic pe 2010,dar ,Nicol,vii cu subiecte care excita…baiii ce credeti???!!! la discutii!!!hahahihi!!!si-mi vine mancarici la deste!!!

  16. @ ANTIIIIII

    „Hai nu zău! Vezi că intraşi pe teren minat! Atenţie la neatenţie!”
    -In cazul ca imi zisesi ceva de dulce in gand ,raportez supus ca doar am criticat ,la modul „softly” ..stii tu ce….Contractul -cadru ramane.. 😆 😆 😆

  17. Re Freddye
    Nunu, şezi blând amice!
    Atenţionarea:
    “Hai nu zău! Vezi că intraşi pe teren minat! Atenţie la neatenţie!”
    era pentru consoartă!
    Pardon!
    Am vrut să spun: DUŞMANCĂ!🙂🙂🙂

  18. Comunism este peste tot. Difera doar ambalajul. La noi au fost crime oribile. Au fost si la ei. La noi au fost ascunse. Si la ei. La noi s-au aflat si s-a aflat degeaba. Evidenta nu-i sperie, mizeaza pe prostie si pe vidul din intestinul gros in numele caruia aceast popor a comis multe ticalosii. La ei, cand s-a aflat, au mai zburat unii din scaune. Aparenta conteaza. E marketing si atat. Ei cer cu insistenta pasaportul cu cip. Cica pentru securitate. Noi cerem leafa. Nu conteaza ce ne dau la pachet cu ea. Vedem noi, ne descurcam. Eroi zici? Poate! Dar daca tara asta a avut eroi, cum se face ca nu-i recunoaste nimeni? Care este masa critica din care au aparut acesti eroi? Pai nu prea este. Si atunci pot sa le spui doar ghinionisti? Cum dracului se face ca urmasii acestor eroi au votat cu iliescu? Cum se face ca iliescu a luat 3 mandate intr-o tara a carei elita a fost decimata la Sighet si Aiud? Constiinta nationala n-a lasat nicio urma? De ce in episodul Memorialului doamnei Longin despre rezistenta din Vrancea vorbea si elogia Paler? Ce cauta doamna Longin la Timisoara cand PNL se pupa in bot cu ilici in balconul Operei? Care mai este reperul? La ce ne raportam? Ce ne spune dosarul Ursu omorat cu zile in 2003 dupa modelul Turcanu? De ce nu se retrocedeaza proprietatea nici la 21 de ani de la disparitia comunismului? Cine va incepe vreodata procesul comunismului cu hotarari judecatoresti si tot tacamul? De ce Vestul considera lustratia o vexare a drepturilor omului? Offff…. Tu zici ca nu ai obosit. Dar eu cred ca da. Si ca ai obosit nu ca nu ai argumente, ci pentru ca nu ai pentru cine. Poporul asta vrea, statul social, cu gratii cum a fost in est sau cu vitrine si hypermarket ca in vest. Tot un drac.

  19. Nu e nimic nou sub soare, dar la noi e prea de tot, Mihai Enciu.
    Merita aprofundata tema asta, chiar daca tu crezi ca vorbim in pustiu, avem argumente, dar n-avem adrisanti, ca-s ocupati cu alte cele.
    Totul pleaca de la lipsa statului de drept.
    Nimic nu se poate face fara el.

    Inscriptie din Sevilla, ” PLAZA DE ESPAÑA”

    Societatea este astfel :
    Cel sarac munceste
    Cel bogat il exploateaza
    Militarul ii apara pe amandoi
    Contribuabilul plateste pentru toti trei
    Vagabondul se odihneste pentru toti patru
    Betivul bea pentru toti cinci
    Bancherul ii excrocheaza pe toti sase
    Avocatul ii inseala pe toti sapte
    Doctorul ii omoara pe toti opt
    Cioclul ii ingroapa pe toti noua
    Politicianul traieste de pe urma tuturor celor zece…

  20. @ MIHAI ENCIU

    Domnule,eu nu vreau ca speranta sa moara inaintea mea !!!
    Cu voia dumitale..o presupusa ruda..Pe mama ,dumnezeu s-o odihneasca o chema ENCIU pe numele de fata..
    Am onoarea sa te salut ,dar nu pentru pesimismul vioi si debordant , 😆 ci pentru ca te INDOIESTI…DE TOT SI TOATE.. [scuza-ma ,nu m-am putut abtine,prietenii stiu de ce] 😆

  21. @ nicoletasavin

    „Inscriptie din Sevilla, ” PLAZA DE ESPAÑA” ”
    Focsaneanco ,asta-i lantul trofic perfect..Prefer totusi inocenta desenelor de pe peretii pesterii de la ALTAMIRA .Acolo,in varful lantului trofic se afla CREATORUL,cu casca de cosmonaut..hi,hi,hi….

  22. @ CORCO

    Iubire, nu te-am uitat, numai ca vremurile se pravala peste noi ca o haita de lupi in care toti vor sa fie lupul alfa .. de la imparat pana la soldat… Si totul se intampla intr-o groapa de 2 pe 1 m, cu vedere catre cerul albastru… Na, ca mi-a scapat… Sa-mi fie de bine 😆 😆 😆

  23. Mai sa fie, da mare damblageala pe blogul asta, si nu’s cum se face da io unul nu prea inteleg de unde atita bocet, pesimism si ACREALA.
    M-am saturat de atita acreala si oameni cu dosuul la vedere.
    Mai oameni buni, da la voi nu vin sarbatorile?????????
    AVETI ATITA LIBERTATE CITA PUTETI DUCE DRAGILOR, aveti atita democratie cita va permite capacitatea voastra de a intelege ce se intimpla cu voi, cu cei din jur si cita indrazniti sa smulgeti din miinile paroase ale unor redundanti, ramasi pe post de SEMN, uitati de ION ILIESCU SI AI SAI.
    Nu impartasesc citusi de putin STAREA DE MEDITATIE FILOZOFICA CU IZ MIORITIC SI CU CULOAREA DATA DE ZIDUL LUI MANOLE.
    Sunt luptator, un vesnic luptator, am pierdut, ma ridic si desfasor un alt atac, pe alt flanc si tot asa pina CITADELA ASTA COMUNISTOIDA CARE INVALUIE SOCIETATEA ROMANEASCA VA CEDA LA LOVITURILE DE BERBEC PE CARE I LE APLIC IN FIECARE ZI.
    Nu pot fi infrint de scincetele, otravuirile si maimutarelile curvelor pe care VINTU LE SCOATE PE STICLA.
    Nu pot fi intimidat de indivizi GEN SINDICALISTUL MAGAR PE NUMELE LUI DE CALIC-MARICA.
    NUUUUUUUUUU, CRED IN capacitatea nativa a omului de a intelege si separa binele de rau, derbedeul de om cinstit. Si mai cred ceva:
    nimeni nu este nemuritor si de neinlocuit………..
    asa ca……………..fiti veseli, VINEEEEEEEEEEEEEEEEEE CRACIUNUL, CU ATMOSFERA LUI MAGICA, cu cadorile, ale cite sunt, cu……………fagaduinta ca, pina la urma nu traim de doua ori…………………..
    Imi imaginez cum a fost pictat de GRIOGORESCU „CIOBANASUL”…………….oare avea aceeasi stare ca cea pe care tocmai am gasit-o p’acilea?????????

  24. Zappa, dear,
    Lasa-i sa se certe, e de bine, s-a insufletit blogul… Orice vorba e mai buna ca tacerea…
    Unde umbli, ca de mult nu te-am mai vazut?
    E drept nu prea bantui eu pe bloguri, ca sa vad pe unde dai reprezentatii.
    Scrii tu pe undeva, nu mi te imaginez simplu cititor.
    Anticomunistul mamii, hai sa mancam (neo)comunisti pe paine, dimineata, la pranz si seara.
    Ce zici, te prinzi?

  25. wowwwwwwwwwwwwwwww, ce propunere indrazneataaaaaaaaaaaaaaaaa.
    pe unde umbluuuuuuuuuuuuuu?
    pai nu prea umblu, sunt atit de ocupat incit nu prea mai am prea mult timp de joaca.
    dar, evident, zilnic am cite o reprezentatie DE ILUZIONISM LA E.U.
    din cind in cind cite un EPISOD PILOT DIN SPECTACOLUL LUMII PE LA LULU SI EUSEBIU.
    Cind DUDUIA ECONOMIA, VENEA BANUL SINGUR LA MINE.
    Acum umblu eu indracit dupa el si……………………NU DE PUTINE ORI VIN CU MINUTZA GOALA…………..
    Da’ nu ma lassssssssssssssssssssss.’TUI MAMA EI DE TREABA.
    Nicoleta io mi-s ardelean incapatinat, indaratnic.
    NICOLETA IO NU STIU SA DANSEZ NUMA’ DE LA SOBA……….
    Da o fac cu gratie, elegant si seduc pe toata lumea……………..
    sa auzim de bine, fii pe pace, te supraveghez………….
    si pe NEBUNEL, PE ANTI, TOT SI TOATE…………….

  26. Nu ma incalzeste ca ma supraveghezi, Zappa Baci,
    N-ai fi singurul🙂
    Ia mai bine promite ca din 4 ianuarie torpilam cate un (neo)comunist pe zi.
    Cu tot ce stim despre el.
    Iar memoria noastra functioneaza bineeeeeeeeeee

  27. PROMITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT, si ma tin de cuvint…….
    da ia promite si tu ceva, vrei??????????????
    mi-e dor de tine pe STICLAAAAAAAAAAAAAAAA, mi-e dor de replicile tale inteligente, susurate dar taioase, mi-e dor de interventiile tale care ma ungeau pe suflet…………
    apropoo de suflet – offffffffffffffff ce suflet de ciine eusebiu asta… E UN DICTATORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
    MII DE ROMANI AU FOST PRIVATI DE A TE ASCULTA SI VEDEA, OFFFFFFFFFFFFFFFF CE OM RAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
    HAAAAAAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    Poti promite asa ceva???????????????????????

  28. ma uit pe TVR 2 – incredibil ce spune LIICEANU SI ALTII – INGROZITOR CUM A PUTUT MUTILA SUFLTUL SECURITATEA.
    INTR-O CAMERA DE CAMIN STUDENTESC DIN 4 STUDENTI – 3 ERAU TURNATORIIIIIIIIIIIIIIIIII, INCREDIBIL.
    UN OFITER TREBUIA SA AIBE 50 DE INFORMATORI MINIM………………….

  29. In perioada 1981-82 am fost „anchetat” de către locotenent major GREPCĂ ION de la securitatea orașului FIENI. Individul în cauză a abandonat onorabila meserie de strungar pentru a deveni proxenetul liceenilor cu acnee din oraş, a dezbrăcat salopeta ponosită de prelucrător prin aşchiere şi basca cu moţ pentru a se impăuna cu vestonul cu trese de lent-major şi cascheta cu cozoroc.A înlocuit din vocabular-ui şi aşa subţire apelativul de „tovarăşe” cu cel de „banditule”. Nu ştiu de ce ,dar după revoluţie personajul în cauză şi-a continuat metamorfoza, aruncând uniforma de călău şi afişând morga unui contabil paşnic şi cumsecade.Probabil statutul său primordial de moluscă nevertebrată îi permite cele mai ciudate avataruri.
    Fiu-său, vecini și familia știu despre pensionarul pașnic de lângă ei că toata viața s-a ocupat cu cifrele. Bruta oligorenă contabiliza altceva, el număra dușmani poporului și apara cuceririli iepoci de aur cu pumni și picioarele. În neuronul singuratic ce-i rătăcea prin țeasta de pitecantrop neandertalian îi „permitea” să descopere în orice adolescent cu caș la gură un dușman de clasă și uneltitor contra regimului de partid și de stat, iar intrun refren de Pink Floyd propagandă contra orânduiri de partid și de stat.

  30. De acord cu dvs. numai ca referitor la legea lustratiei eu stiu ca a fost declarata neconstitutionala de tovarasi, asa ca nu o sa avem in veci asa ceva.

  31. Ia uitati ce scrie Mircea pe blog la Anti

    mircea s. bozan spunea…

    Latrina comunista incepe sa-si faca vizibila existenta la 5 ani dupa aderare la EU: Gunoaiele bolsevice existente in CSM, nivelul coruptiei din randul magistraztilor, al mediului politic mafiot, a primit raspunsul care era de asteptat. Insusi seful partidului bolsevicilor bucuresteni Ponta, a facut luna trecuta un apel patetic in fata politicienilor europeni de a nu accepta Romania in acest spatiu european al libertatii depline. Acţiunile politice împotriva României din partea unui lider politic român au consecinţe politice şi diplomatice la Bruxelles şi este obligatoriu ca liderul PSD să dea explicaţii instituţionale. Ideea lui Victor Ponta, conform căreia blocând aderarea la spaţiul Schengen, face un deserviciu guvernului şi PDL, arată o logică de pitic politic, care îi afundă pe români în noroi, pentru a se preface că le plânge de milă. Ponta afirma in acel apel, daca va mai aduceti aminte, …ca Romania nu este pregatita pentru a intra in spatiul european din foarte multe motive….”, iar numarul reclamatiilor adresate cancelariilor europene si tuturor partidelor europene de catre PSD si PNL sunt in acest an cifra de 114, prin care guvernul existent si presedintele Romaniei sunt facuti responsabili de toate abuzurile facute de sistemul juridic romanesc, de toate „derapajele” politice care au avut loc in Romania ultimilor 6 ani. In 5 dintre aceste „reclamatii europene” trimise de PSD si 2 din partea PNL, (sustinut de FDP-ul german), se cere chiar ca problema prezentei Romaniei in structurile europene sa fie pusa serios in in discutie in plenul urmatoarelor adunari ale Consiliului.
    Faptul ca aceasta scrisoare vine acum, poate fi si urmare actelor unor bande care opereaza in sud-vestul Germaniei, organizate cu LKW si ascunse prin padurile germane si franceze si in prinderea carora sunt mobilizate efective militare si politienesti…. Da, Romania exporta si acum, bande de criminali si spargatori profesionisti eliberate si sustinute astfel de sistemul juridic romanesc.
    Judecatoarea Costiniu, prin masura eliberarii acelor infractori, legaturile sotului sau cu crima organizata, alegerea noului CSM si votul dat de Parlament, starea de profunda neancredere pe care scandalurile parlamentare o produc in valuri asupra politicienilor europeni, fac ca Romania sa fie treptat, treptat scoasa de pe agendele interesatilor economici occidentali. Neancrederea si nesiguranta incepand din momentul tentativei indepartarii Presedintelui Basescu prin „lovitura de stat” organizata de structurile crimei organizate cu sprijinul sistemului magistraturii existente. Va asigur ca Romania a pierdut mai mult de 65% din increderea de care beneficia dupa semnarea Tratatului de aderare, tocmai prin aceste masuri dure de instabilitate politica, circ mediatic si blocaj in domeniul magistraturii. Prezenta sistemului mafiot comunist in fruntea magistraturii, va bloca pe mai departe accederea Romaniei in structurile europene, va primi sanctiuni deosebit de dure, pe care din pacate, tot romanii de rand le vor percepe……..
    Anul care vine va aduce alte presiuni impotriva Romaniei care vor face viata de zi cu zi insuportabila pentru multi dintre noi, in timp de crima organizata romaneasca va prospera….
    Au trecut 21 de ani, iar acesti ticalosi care au pus mana pe putere din secunda declansarii loviturii de stat din 22 dec. 1989 ora 14°°, vor ramane pentru inca multa vreme in fruntea Tarii. Si pot sa apun astfel cu mana pe inima: Da DlBasescu. Si Dv ati fost invins de sistemul ticalosit, de structurile mafiei si magistraturii comuniste. Romania nu are scapare… Ticalosii misuna liberi zambind …democratic

    mircea s. bozan spunea…

    Ticalosii misuna liberi zambind …democratic, sau postand in interes de partid. De realitatile care au determinat prabusirea Romaniei din ultimii 21 de ani Nimic. Nimic despre pacturile lui Campeanu cu Iliescu impotriva lui Coposu si Ratiu, nimic despre devalizarile industriei romanesti, de cedarea rezervelor energetice clientelei din Internationala Socialista, nimic despre privatizarile sistemului bancar romanesc si despre disparitia banilor, nimic din toate acestea. Ci numai ura. Si tentative de razboi civil coordonate prin grupurile de la Sibiu, Cluj, Vaslui Iasi si Constanta. Grupuri ale PSD si PNL. Sau nu stiati de aceste lucruri. Cartusul a trecut razant pe langa tampla Romaniei anul trecut, dar se pastreaza tacerea. De ce oare? De ce nu se fac publice hotararile luate de Ponta si Antonescu de la Sibiu, din casa fostului prefect de Sibiu FSN, Morau si unde s-a pus la punct inclusiv regia asasinatului politic. Dovezile si datele adunate ar trebui sa miste sistemul democratic din nou, iar sistemul legislativ sa-si faca treaba, sistemul care a stiut, sunt sigur, cu precizie, care care era rostul acestor intalniri din timpul alegerilor de anul trecut.Daca nu, vom ramane o adunatura de borfasi care din cand in cand mai dam vreo spargere in Germania, Franta, Olanda sau Luxemburg. Vom cersi in Anglia, Franta, Belgia si vom protesta la fiecare admonestare internationala… Totul in virtutea drepturilor omului si a liberei circulatii…
    In cazul in care vom obtine acceptul de publicare, aceste scrisori-memorii trimise de secaturile politice romanesti oamenilor politici germani sau inaintate Comisiei Europene (detinem 15 astfel de dovezi in original si speram sa mai primim inca 20 de copii) pe care le vom publica in faximil si in traducere pe Blogul Real-Politic al Nicoletei Savin prilej cu care va invit sa comentati despre dragostea pentru Romania a gunoaielor mediului politic.

    mircea s. bozan spunea…

    Despre sistemul corupt din „sanul” EU va provoc mai departe la cateva randuri contemplative in care voi integra pasaje „originale”.
    Manipularea are ca punct de plecare falsa premisă conform căreia Uniunea Europeană ar fi o entitate integră, reprezentativă, competentă, imparţială, şi, deci, îndreptăţită să intervină (şi) în domeniul anchetelor şi investigaţiilor efectuate de statele membre ale UE.

    Dacă urmărirea achiziţiilor publice pe bani europeni ar putea fi cumva justificată, finanţarea partidelor politice şi a campaniilor nu are ce să caute printre preocupările Uniunii Europene, fiind un amestec clar în viaţa politică a statelor membre. Oare ne putem imagina imparţialitate şi obiectivitate din partea trepăduşilor UE în investigarea finanţării, de exemplu, a unui partid eurosceptic care militează pentru retragerea statului său din UE ?

    Fostul contabil-şef al Uniunii Europene, britanica Marta Andreasen, a refuzat să semneze documentele financiare ale UE, după ce a descoperit numeroase „neregularităţi”.
    După trei ani de suspendare, a fost demisă în 2004.

    (Secret vote keeps EU whistleblower from office
    Marta Andreasen’s real crime was that she had found the EU’s accounting system so chaotic and open to fraud that she put forward proposals for it to be completely reformed, says Christopher Booker.
    When the newly-elected Ukip MEP Marta Andreasen was put forward last Monday for a vice-chairmanship of the EU Parliament’s budget committee, charged with scrutinising the EU’s £100 billion annual spending, it might have seemed rather a good idea. Ms Andreasen knows a good deal more about the inner workings of the EU budget than the rest of the committee put together.

    This is because she was formerly the EU’s chief accountant. I wrote about her here two months ago when she published her book Brussels Laid Bare. In it she recounts the events leading up to the day in 2004 when she was finally sacked, after three years of suspension, having had the audacity to refuse to sign off the EU’s accounts. (In 15 years they have never been signed off by the EU’s Court of Auditors, because they are so full of what it tactfully likes to call „irregularities”.)

    Ms Andreasen’s real crime was that she had found the EU’s accounting system so chaotic and open to fraud that she put forward proposals for it to be completely reformed. This particularly enraged the director-general of the EU’s budget department, and his ally Neil Kinnock, the commissioner responsible for rooting out fraud, who, when she explained the difficulties she was having to members of the EU Parliament, angrily accused her of „disloyalty and breach of trust”.

    Last week the two largest groups in the Parliament, the EPP and the Socialists, were so keen to avoid the embarrassment of Ms Andreasen being given office that they broke with convention and insisted that the vote be held in secret. After she was duly rejected by 20 votes to nine, the leaders of the two groups were seen celebrating in the bar with champagne. It would never do for the budget committee to elect someone whose desire is to see the European Commission made honest. )

    Acum este europarlamentar, din partea partidului UKIP, grupul Europa Libertăţii şi Democraţiei – EFD (euroscepticii), şi a scris o carte despre corupţia din UE, ( http://www.archive.org/stream/European_Union_corrupted_power_system/european_union_corruption#page/n3/mode/2up) Brussels Laid Bare. Demiterea sa a fost votată în Comisia de Buget (cu vot secret, la iniţiativa grupurilor frăţeşti PPE şi S&D-socialişti): 20 pentru/9 împotrivă, liderii grupurilor sărbătorind apoi „succesul” într-un bar, cu şampanie.

    Curtea Auditorilor a UE nu a mai efectuat un audit financiar al UE de circa 15 ani. Aşa-zisele anchete care au mai avut loc au vizat cazuri minore.

    Coruptia in tóata structura Consiliului european nu are limite… si ne mai miram de prezenta lui Becali in randul lor…

  32. Sa aveti parte de un CRACIUN FERICIT, cu de toate pe masa, cu liniste si iubire!

  33. Craciun Fericit

  34. Craciun Fericit

  35. Scuze de offtopic…
    Sărbători fericite!

    Voie-i cu colinda?

  36. Buna dimineata si LA MULTI ANI!
    AUUUUU!!! AU !!!AU!!…Nu mai dati!!
    Care esti?????
    Nicol sau Mircea????!!!Sa va fuk nitel directia!!!
    -auzi:”Coruptia in tóata structura Consiliului european nu are limite… si ne mai miram de prezenta lui Becali in randul lor…!”
    -Ce-are sula cu prefectura??!!!

    !)Romanilor ROMANI,ni se rupe de toata structura Consiliului european-ca ,ceea ce tre’ sa se intample,se intampla oricum cu,sau fara scrisori de la limbricul de Ponta sau altii de teapa lui…
    -influenta ,nefasta pentru tot si toate ce ne vin din afara,o are actuala conducere (de kkt!!!) aceeasi fiind si fosta conducere,adica Presedintele Romaniei ,TADATORUL(ne-a tradat increderea pe care i-am acordat-o,noi romanii ,pentru al doilea mandat,pe care l-a vrut ,cu ardoare,si noi l-am crezut cand a spus ca poate si stie cum…numai sa-l alegem pe el-o FACATURA de OM!!!….)si LASUL(n-are curajul raspunderii:sa iasa si sa spuna ca nu poate!!!!nu sa se lamenteze si sa se boceasca .ca ala afacut ,ala a dres,ca duce in spate o mostenire..lasata de altii..coruptie!!!.bla,bla,bla… si el ,d’aia nu poate sa-si duca la indeplinire promisiunea „c-o sa traim bine!”TRAIAN BASESCU impreuna cu guvernul(o armata de incompetenti,de hoti si de curve) propus si CONDUS de el!!!

    2) „Coruptia”este la fel de veche ca si prostitutia,din totdeauna,de la facerea lumii,de cand sarpele a corupt-o pe Eva,care la randul ei l-a corupt pe Adam sa manance din marul cunoasterii….
    -asa ca ce mare „gaura-n cer” ati facut ca-ti descoperit ca-i corupt si consiliul european…fara dovezi,scrisori,probe..nu tre’ sa fii cu studii la Oxford ..se stie asta…

    3)da’cu:
    „…si ne mai miram de prezenta lui Becali in randul lor…!”nu sunt de acord,deloc!
    -nu cred ca spui tu ,asta ,Nicol…
    -spui tu asta,Mircea…
    -ca mie mi-e drag(cu toate pacatele lui),si-l apreciez sincer,pe acest om,este una..
    -da’,nu este nici una…ca „ce-i drept ,nu-i minciuna” si nu-i drept!! si-i pacat de D-zeu sa-l acuzi pe acest om ca ar fi distrus bunul mers al tarii,ca ar fi furat din banii nostri,bani publici(ca.. n-a avut acces!!!…sa recunoastem ca Becali si-ar fi mancat dreapta,decat sa fure un amarat-cum suntem noi ,poporul roman-ccea ce s-a’ntamplat si-au faptuit toti pe care i-am avut pana acum in conducere!!!)
    -ca este acolo:A FOST ALES,VOTAT!!!

    Ps.Sunt obosita si nu prea am inteles ale cui sunt vorbele…da’,oricare ati spus asta(doar asta)sunteti o persoana FRUSTRATA!!!

    Ps.Intr-o postare viitoare,cu voia voastra,(acum dupa ce ati reusit sa-l suparati pe prietenul meu ,Freddye,..si pe mine, cu acest mic pasaj)am sa-mi continui ideea,dintr-o postare anterioara,referitoare la titlul acestui articol…

    Ps.Te las gazda sanatoasa,da’ fi’ si tu mai ,mereu, voioasa!!!

    La multi ani!!!CRACIUN FERICIT!!pentru toti pretini’ si ne-pretini!

  37. Craciun fericit Nicolle ,alaturi de iubaretul ,uratul si nedusul la beserica , Zebi ….sa fie liniste ,pace si multa iubire in casa voastra.

  38. Croco mami, eşti sigură că eşti doar obosită? Sau ai fost la colindat?😀

  39. Blue,draguta,
    LA MULTI ANI SI CRACIUN FERICIT!!! si tie!

    Pana la 37 de ani ,am fost antialcool,adica alergica la alcool,ca de altfel si la penicilina si algocalmin .Asta inseamna ca faci stop anafilactic daca ingerezi ..
    daca mi-s vie s-acu si va necajesc ,inseamna ca stiu sa am grija de organismul meu,la care tiu!!…dupa nasterea printesei mele ,s-a modificat ,oarecum ,metabolismul
    …si foarte rar,beau:vin negru,de la mama lui!(de la mama mea) sau sampanie
    -azi noapte am fost la liturghia nocturna,de la 12 noaptea am ajuns acasa pe la 3 dimineata,am stat in jurul mesei si a bradului dar, ingerasii mei ,nefiind cu mine,(primul Craciun fara ei!)am sarbatorit ,fara sampanie,ca vin negru,de la mama …de unde??!!
    -Asa ca draga Blue,”doar obosita”(am vazut greselile,da’ dupa ce-a plecat…)si cu scuipat la furca,mereu,cand vine vorba de un subiect….hmmmm!

  40. @Freddy, Ghita,Corco
    acesta este pasajul incriminat?
    ……Nu stiu daca au “trait extrem”, prin care sa “capoteze”. Cred totusi, ca nu au fost securisti sau activisti de partid, pentru ca atunci nu ar fi fost afectati nicicum de perioada de aur…. Deci, ca oameni obisnuiti, Normali, au trait “la pas” viata sub calcaiul terorii bolsevice. Cu noi impreuna. Batand aceeasi cadenta. Si nu a fost una usoara………..
    Deci dragii mei, cu ce v-am jignit? Am afirmat eu ceva rau despre Domniile voastre?
    Daca exista macar un singur cuvant care se refera asa cum voi ati interpretat, atunci imi cer de doua ori scuze…
    Sarbatori Fericite alaturi de familii si cei dragi.

  41. TRATAMENTE ANTIALERGICE-RECOMANDARI PT CORCO-

    POLIALERGIE MEDICAMENTOASA-afectiune microbiologica care afecteaza cam 30% din populatia globului,INCAPACITATEA LIMFOCITEI T-SANTINELA-de a convietui in organism cu intrusi chimici ori organici.BOALA INCURABILA,IAR MICROBILOGIA ESTE ACEL SEGMENT DIN CERCETARE DESPRE CARE SE SPUNE CA ESTE IN BOTOSEI,DEALTFEL ASA SE SI EXPLICA DE CE SI S.I.D.A,BOALA CAM DE ACELASI CALIBRU NU POATE FI TRATATA.
    Corco pt formele usoare de ALERGIE TRATAMENTUL SE NUMESTE DESENSIBILIZARE-te ANUNT CA EU FAC ALERGIE LA COMUNISTII DEGHIZATI,CA NU AM PUTUT FI DESENSIBILIZAT,SI CA VOI RAMINE VESNIC ALERFGIC LA COMUNISM SI COMUNISTI.
    Tu draguta,fie-mi iertata formularea ai toate ATRIBUTELE UNEI COMUNISTE-si cind afirm acest lucru,o fac avind propietatea termenilor.
    Inteleg ca nu mai esti la virsta la care o femeie sa fie usor impresionabila de primul ,AMARASEAN’care cu obrazniocie si-ar flutura masculinitatea prin fata ochilor ei,iar biata femeie,emotionata sa se faca fleasca in chilotasi cit ai clipii din ochi,asadar as putea spune ca esti o femeie matura,cel putin dupa datele din buletin,pt ca DUPA CUM TI-E CHIPUL SI PORTUL,as avea oares’ce IN-DOI-ELI.
    Pt ca ,DOAR ASA TRADUC RAUTATEA TA ALERGIC-PATOLOGICA LA PRESIDENTIA LUI TRAIAN BASESCUL SI GUVERNULUI EMIL BOC.
    Cum sa-mi explic opacitatea ta,fata de ,INCERCARILE,UNELE REUSITE,ALTELE RATATE ALE ACUALEI PUTERI DE A SCHIMBA ROMANIA IN BINE.
    UNDE DREAK AI FOST IN ULTIMII 18 ANI?
    Cum de esti oarba si surda la VINZOLEALA SI MISCARILE TECTONICE DIN SOCIETATEA ROMANEASCA?
    Cum de esti CHIOARA LA REZISTENTA PE CARE UN SISTEM PUTRED MOSTENIT DE LA KOMUNISTUL CRIMINAL ION ILIESCU,si care nu face economie de ;
    BANI,OAMENI RESURSE,PT A IMPIEDICA PROCESUL DE SCHIMBARE A TARII?
    NU EXISTA DECIT O SINGURA EXPLICATIE IN CE TE PRIVESTE-ESTI DE PARTEA TICALOASA A SOCIETATII ROMANESTI.
    Nu spun ca ACTUALA PUTERE ESTE PERFECTA,FARA FRIPTURISTI,BORFASI ORI DERBEDEI,DAR E PT PRIMA DATA IN ISTORIA MODERNA A ROMANIEI,CIND SE INCEARCA,SI IN PARTE SE REUSESTE CA TOTI SA FIM EGALI IN FATA LEGI.
    E pt prima data cind se incearca ca societatea romaneasca sa nu mai fie impartita in EI,PUTEREA,STATUL BUGETARII SI NOI RESTUL LUMII.
    Sunt convins ca INTELEGI CORECT FENOMENELE POLITICE SI DRUMUL; JALONAT DE PRES. TRAIAN BASESCU,CUM SUNT CONVINS CA ESTI DE PARTEA TICALOASA A LUCRURILOR.
    Pt ca daca nu ar fi asa,AI DA IN ACTUALA PUTERE,DAR CU MILA,I-AI TRAGE SUTURI IN FUND,DAR PT A MERGE MAI DEPARTE,PT A CONTINUA.
    TU CORCO INSA II FACI TRADATORI,TU VREI TOT ACEST PROCES SA FIE STOPAT,SI INGHETAT,PIETRIFICAT-ADICA RAMINE CUM AM STABILIT.
    EI AIASTA NU SE MAI POATE MARIA TA,CORCO.
    CHIAR DACA VEI FACE O MICA RINITA ALERGICA SI-TI VA CURGE NASUL; TOATA VIATA.
    MAI BINE SA-TI CURGA TIE NASUL TOATA VIATA,DAR GENERATIILE CARE VIN SA NU MAI FIE NEVOITE SA FIE INFESTATE CU SINDROMUL COMUNISMULUJI,IAR DESPE ALERGIA LA POPULISM,MILOGEALA,POMANAGEALA SA NU MAI SUFERE NICI UN ROMAN.

    Daca NICO SI MIRCEA S.BOZAN,au dorit sa fie impaciutori,eu am ales sa-ti spun FRANK,in fata-GINDESTI,TE EXPRIMI SI PROBABIL EXISTI CA O PERSOANA BOLNAVA DE……………………COMUNISM.
    Nu tin neaparat sa fiu iubit de toata lumea,ca atare de mult mi-am luat libertatea de a spune ce gindesc,chiar daca uneori pot gresi,risc pe care mi-l asum.


Lasă un răspuns

Categorii

