Postat de: nicoletasavin | 11/01/2011

Viaţa ca o curvă… Undeva, la mijloc…


Responses

  1. Doamne cât îmi place Maria Dinulescu….
    Nu doar pentru că e frumoasă ….

  2. Superbe melodii! Florin Chilian este unul dintre artistii mei preferati. Versurile ii sunt geniale si foarte spirituale.

  3. Mult le-am cautat… Muuuult…

  4. Nicol,
    Vezi ca-ti buruienesti, si tu, vocabularul!!! hahahihi…

  5. Corco,
    Nu e inventia mea, e titlul cantecului… Iar melodia e superba…

  6. @ ALL

    Viata-i ca o curva ,iara noi suntem pestii – zambi ingaduitor contele ,dezvelindu-si o pereche de dinti de un alb impecabil .In timpul asta ,marasheasca-i atarna in coltul gurii ca o teava de COLT infipta intr-un fund de gaina,pentru racire fortata.. 😆
    Dupa acest INTRO ,vreau sa va zic dragilor ca ma bucur sa va regasesc in parametri nominali ,la fel de insetati de poezie ca si pana acum.
    -merci NICO pentru CHILIAN,are omul asta un dramatism in voce ca-ti sta parul pe brate in pozitie de drepti.. Iar combinatia de versuri ,muzica si VOCE iti creeaza masa critica poentru tot felul de chestii NEADEVARATE..de nu se mai poate..
    -ma bucur sa aflu ca am gusturi asemanatoare cu BLUE in materie de femei [recunosc ca el le gusta mai bine decat mine ,chestie de varsta,deh]

  7. … nu vreau sa dezamagesc pe nimeni, dar pt. mine omul chilian este un zero absolut cu un caracter infect (atitudine politica, bataus de femei). Nu pot desparti omul de ceea ce face. Poate sa cante dumnezeieste pe versuri la fel, pt. mine acest ins nu exista. Este adevarat si eu sunt un nimeni, dar daca s-a deschis acest subiect, am simtit ca iau foc. Iertati-ma daca am suparat pe cineva.

  8. @Gabi Parascovici:
    Subscriu la cele spuse de tine.

  9. Asta-i o voce si un om!


  10. Iata si motivul!

  11. Gabi, Ghita,
    De acord, dar eu ma pot bucura de muzica lui, facand abstractie de caracterul infect.
    Nu-i judec nici pe Chilian, ca si-a batut joc de scanteia de dumnezeire din el, nici pe Dumnezau, ca a dat talent unui om-neom.
    Nu judec pe nimeni.
    Chilian va raspunde pentru micimea de suflet a faptelor lui. Nu in fata mea.
    Eu sunt ca extraterestrul care asculta o melodie. Il emotioneaza sau nu.

  12. Si eu ma bucur de muzica, dar doar atat!

  13. Corect. Ce-are una cu alta ??
    @ GABI ,ziua buna
    -CHILIAN ,om politic infect ?? De ce ? Nu tine cu cine credeti dumneavoastra ca trebuie..?? Un criteriu extrem de discutabil ,parerea mea..
    – Ca om ,nu ma intereseaza decat ce incearca el sa-mi transmita ,prin canalele cunoscute.Spuneti-mi un vers din care rezulta ca uraste sau dispretuieste femeia [sa luam ,spre exemplu „ZECE” ].Cat priveste viata personala,care n-ar trebui sa intereseze intr-o societate normala ,sa arunce primul piatra cel care n-a mancat usturoi ..
    @ GHITZA -san
    -Tonul face muzica,niet sardeaua ,niet maneaua , amicu miu.. 😆 . Iar muzica face toti banii… E in sfere …Si,oricum ,nu putem compara spiritul anilor woodstockieni ,boom-ul frondei adolescentine de-atunci cu acneea juvenila pe care si-o poarta tineretul de astazi prin bamboo-urile patriei..Ca tu ,Nico si eu [bag mana-n foc pentru asta] suntem niste adolescenti intarziati ..e o alta poveste .Frumoasa ,de spus la gura sobei..nepotilor..
    Va las,ca a venit postasul cu decizia de recalculare a pensiei .Acu-i acu..

  14. Freddy Nu-mi place cum s-a purtat cu o anumita fatuca! De politica lui Chilian nu ma intereseaza. Ce politica a facut Chilian? Nici macar cat Teo Trandafir!
    Poate ai dreptate, am devenit adolescent acum cand ma pregatesc sa devin bunic!

  15. ‘’Dacă diamantul este singura formă care poate înţelege lumina, sufletul omului este singurul care poate înţelege ce se întâmplă cu toate valenţele unei personalităţi umane!
    Adică, alegem la un moment dat să trăim cu o anumită faţă a noastră, trecând prin ROGVAIV-ul acesta, ce suntem noi, că suntem şi mecanici auto şi curve şi sfinţi şi îngeri şi demoni … suntem de toate la un loc.
    Numai că nefiind, cred eu, suficient de mult echilibraţi, nu ştim să ne folosim de fiecare faţă în clipa care trebuie şi atunci alegem să fim doar curve sau doar sfinţi sau doar oameni, ce să zic, mecanici auto.’’
    (Florin Chilian)

  16. Merci,pionierule !!
    Intr-o societate anormala ca a noastra,echilibrarea se face numai la rotile din fata ale masinilor..Si pe bani …Restul e psihanaliza… Freud in timpul asta joaca barbut cu sfintii.. 😆

  17. Ma tin de cuvant si postez si versurile de la cele doua cantece, aici, la comentarii.

    Viata ca o curva

    Viata nu-i o curva
    Lasa!…
    Lasa-i sa-ti cunoasca inima
    N-o zidi in piatra..
    Lasa!
    Lasa viata sa ajunga-n viata ta
    Hai, lasa!
    Nu fugi de lume
    Lasa lumea-n lumea ta
    Cu adevarat…
    Cu adevarat nu au cum sa-ti ia
    nu au ce, nu au cum…

    Stiu eu, cateodata
    Chiar ajungi sa te saturi, de toate oglinzile lumii,
    Cateodata chiar esti…

    Stiu eu, cateodata
    Chiar ajungi sa te saturi, de toate legile lumii,
    Cateodata traiesti…

    Stiu eu, cateodata
    Chiar ajungi sa te saturi de toate dovezile lumii,
    Cateodata chiar vezi…

    Stiu eu, cateodata
    Chiar ajungi sa te saturi, de toate credintele lumii,
    Cateodata chiar crezi…

    Stiu eu cateodata
    Chiar ajungi sa te saturi de toate necuvintele lumii
    Cateodata zidesti…

    Stiu eu cateodata
    Chiar ajungi sa te saturi de toate minunile lumii
    Cateodata zambesti…

    Stiu eu cateodata
    Chiar ajungi sa te saturi de toate mirarile lumii
    Un miracol chiar esti…

    Stiu eu cateodata
    Chiar ajungi sa te saturi de toate iubirile lumii
    Cateodata iubestï!

    Sa nu furi…Undeva la mijloc

    Nu vreau sa te fur,
    Vreau numai sa te intalnesc.. undeva la mijloc,
    Dragostea mea in loc sa gasesc.
    Nu vreau sa te furi,
    Vreau doar sa nu te amagesti.. undeva la mijloc,
    Intre tine si tu, in lumina din inima ta privesti!
    Nu vreau sa ma furi…
    Vreau sa te lasi sa-ti daruiesc.. undeva la mijloc,
    In seninul din privirea ta sa ametesc!
    Nu vreau sa ne furi
    Vreau numai sa ne intalnesti.. undeva la mijloc,
    In visul din lumea pe care, doar in gand o regasesti!
    Nu vreau sa ma furi..
    Nu vreau sa te furi..
    Nu vreau sa ne furi!

    Nu vreau sa te fur
    Vreau numai sa ma risipesti.. undeva la mijloc,
    Intre tot ce esti tu si tot ce-ti doresti!
    Nu vreau sa te furi
    Vreau doar sa nu te ratacesti.. undeva la mijloc,
    Intre tot ce ai pierdut si tot ce nu gasesti!
    Nu vreau sa ma furi
    Vreau numai sa ma linistesti.. undeva la mijloc,
    Intre tot ce sunt eu si tot ce-mi lipsesti!
    Nu vreau sa ne furi
    Vreau numai sa ne ocrotesti.. undeva la mijloc,
    Intre tot ce nu-ti spun si tot ce gandesti!

    Nu vreau sa ma furi..Nu vreau sa te furi..Nu vreau sa ne furi! Nu vreau sa te fur!
    Sa ne furi nu vreau!
    Nu vreau sa te furi.. Nu vreau sa ne furi.. Nu vreau sa te fur..Sa te fur nu vreau!
    Nu vreau sa te fur.. Nu vreau sa ne furi!
    Nu vreau sa te fur.. Nu vreau sa ne furï!

  18. Nicolae Kirculescu – Moment Muzical [Teleenciclopedia] http://embed.trilulilu.ro/audio/anakin0405/04d56645bdceee.swf Asculta mai multe audio diverse http://www.facebook.com/plugins/like.php?href=http%3A%2F%2Fwww.trilulilu.ro%2Fanakin0405%2F04d56645bdceee&layout=standard&show_faces=true&width=448&action=like&colorscheme=light&height=80&ref=trlfbmbdlk

  19. Mai bine asta!

  20. @Corco: ’’Nicol, Vezi ca-ti buruienesti, si tu, vocabularul!!!’’

    Stimata doamna Corco, lasati ca ar fi bine ca stimata doamna Savin sa-si mai buruieneasca putin vocabulerul! … Nu stiti ca buruienilii sunt mai rezistente la intemperii decat plantili de sera?

    Hihihiii, sa vedeti ce scatoalca virtuala imi trage doamna Savin! Dar, sper ca nu, pentru ca este un sfat bun, constatat pe propria-mi piele!

    Pup Doamnele!

  21. Cică:

    Principiile sunt principalii agenţi antisociali, ele te aduc în contradicţie cu orice situaţie.

  22. Cam asa e CERCETASH .

    Principiile sun boii inhamati la carutza constiintei… Iar biciul e facut din piele ce obraz fin.. 😆 😆 😆

  23. L-am cunoscut pe STANISLAW JERZY LEC la 15 ani ,cand i-am citit ”GANDURI NEPIEPTANATE”. Doua aforisme :

    -Conştiinţa lui era curată; de fapt, nu o folosea niciodată.

    -Conştiinţa se naşte uneori din mustrările ei.

  24. ’’Principiile sunt boii inhamati la carutza constiintei… Iar biciul e facut din piele de obraz fin’’

    ’’Principiile sunt principalii agenţi antisociali, ele te aduc în contradicţie cu orice situaţie.’’

    … CATEODATA CHIAR AJUNGI SA TE SATURI:

    – de toate OGLINZILE LUMII … Cateodata chiar esti…
    – de toate LEGILE LUMII … Cateodata traiesti…
    – de toate DOVEZILE LUMII … Cateodata chiar vezi…
    – de toate CREDINTELE LUMII … Cateodata chiar crezi…
    – de toate CUVINTELE LUMII … Cateodata zidesti…
    – de toate MINUNILE LUMII … Cateodata zambesti…
    – de toate MIRARILE LUMII … Un miracol chiar esti…
    – de toate IUBIRILE LUMII … Cateodata iubestï!

    … CATEODATA CHIAR AJUNGI SA TE SATURI DE TOATE PRINCIPIILE LUMII SI RAMAI DOAR TU CU TINE … SI ITI ESTE BINE!
    🙂🙂🙂

  25. Cercetash di la oras, faci ce faci si iar la arhiva ajungi! Sa-ti aduci aminte ce spunea un nebun: ” Poti sa te saturi de orice si de oricine, dar cand te-ai saturat de tine atunci poti spune ca esti pe deplin satul !” Continuarea??? Bagi deştele in gât si vomiti totul pâna îţi simţi şi pielea că-ţie întoarsă pe dos! Te întorci şi o iei de la capăt cu şi mai mare furie pe viaţă dar cu mai multă experienţă!

  26. Amice Ghita, da matali o mai dai mult cu arhiva? Vad ca nu ai citit comentariul dlui Freddye, ca atunci ai fi vazut ca o zicere ii apartine!

    Si acum cu arhiva, ca regula generala … pai daca nu adunam ceea ce ne intereseaza, inseamna ca bajbaim ca orbetii! Cercetatorii cauta informatie, o selecteaza, o analizeaza, pastreaza ceea ce ii intereseaza, … arunca balastul!

    DACA M-AM SATURAT DE MINE, INSEAMNA CA UNDEVA GRESESC SI ESTE O GRESEALA GRAVA… PUN PUNCT… TRAG LINIE… ANALIZEZ SITUATIA SI CAUZELE… ’’BAG DEŞTELE IN GÂT SI VOMIT TOTUL PÂNA ÎMI SIMT ŞI PIELEA CĂ MI-E ÎNTOARSĂ PE DOS!’’

    … DAR NU MA INTORC SA O IAU DE LA CAPAT!!!🙂 (Asta ar insemna ca am trait si actionat haotic!)

    Imi folosesc ARHIVA MINTII SI ARHIVA SCRISA pentru a stabili TRASABILITATEA EVENIMENTELOR SI A CAUZELOR! … TRASABILITATEA ELIMINA HAOSUL, ORDONEAZA!
    Ce fac? Sunt in punctul Z, nu ma intorc in punctul X, apoi Y, ci Analizez, Proiectez si Actionez sa ajung in punctul Q. Asta inseamna ca trec prin punctele O, P!

    Deci TRASABILITATEA punctelor este acesta:

    X … Y … Z (= PREZENT) … O … P … Q…. EVOLUEZ!!!

    Hmmm ’’Te întorci şi o iei de la capăt cu şi mai mare furie pe viaţă, dar cu mai multă experienţă!’’
    … Nu cu furie Ghita, ci cu mai multa experienta, incredere si zambetul pe buze!🙂

    PS. Fragmentul ’’Cateodata ajungi sa te saturi de ….’’ este din cantecul lui Chilian, ’’Viata ca o curva’’ (Dna Savin a redat textul, mai sus) … Dovada ca nu ai fost atent! Hihihii …. Zece bete la fund!

  27. Bine neamu’ lu’ formulă, zece să fie!
    Da tu ştii că nu mă las? Deci: în viaţă nu te poţi întoarce ca o curvă, decât dacă eşti!
    Dacă punctul X înseamnă că ţi-a murit cineva drag, ce faci? Pleci în punctul Y? Laşi omul neîngropat, fără lumânare?
    Hai să-ţi dau alt exemplu:
    Dacă punctul X presupunem că este o sarcină (adică rămâi gravidă) şi în punctul Z pierzi sarcina ce faci? Te întorci in punctul C? Păi acolo nu se fac copii!
    Or fi bune arhivele, dar numai viaţa TRĂITĂ contează (doar atât am vrut să spun)!
    Eu nu-ţi dau zece beţe doar un buchet virtual de garoafe!

  28. Hai sa lasam pesimismul si sa evoluam inspre optimism!

  29. Am plecat la pescuit,ma duc dupa râme!
    Socru-meu i-un prăpădit m-o lăsat fără râme!
    Da tăt mă duc la pescuit! No! Să auzim de bine!

  30. Buna dimineata, frumosilor!
    Fug la munca, dar pe seara raspund, ca vad ca s-au incins spiritele
    Pe curand, dragilor!

  31. GHITZA
    Ashe te vreau,batrane ,optimist pana dai peste rascoale [e o vorba teleormaneana]😆
    Bey fratioare,vrei rame..cauta niste romani standard.. Da”n-o sa prindem pestii mari nici cu D.N.A.-ul… 😆

    Gata,ma tirez la nepoata. O sa pish ochii iara cand o sa spuna; A venit tataiu si mamaiu.. Sa fiti iubiti ,preaiubitilor… 😆 😆

  32. Ghita dragule, dar ce au exemplele tale cu ce am spus eu?🙂🙂🙂

    Eu spuneam, ca si Chilian, ca …
    ATUNCI CAND TE SATURI DE TOATE ’’PRINCIPIILE’’ LUMII (Oglinzi, Legi, Dovezi, Credinte, Cuvinte, Minuni, Mirari, Iubiri)
    ajungi sa …
    TRAIESTI, VEZI, CREZI, ZIDESTI, ZAMBESTI, FII UN MIRACOL, IUBESTI!!!🙂🙂🙂

    De ce? Pentru ca inainte te raportai la Lume si la toate ’’principiile’’ ei … ca deh, asa trebuie, asa se cade, asa este frumos! Si cum lumea este alcatuita din ’’n x … ’’ indivizi si tu trebuie sa te aliniezi ei/lor, la un moment dat ajungi sa nu mai fii in acord cu tine! Si, atunci, te saturi de tot si de toate, si ramai doar tu cu tine, tu cu cei dragi si de-abia atunci iti este bine!

    Betele erau virtuale, prietenesti, dar eu iti multumesc pentru buchetul virtual de garoafe!🙂

    Trebuie sa recunosc ca Doamna Mioara are acasa un Domn! … Pup obrajii: unul al Doamnei, unul al Domnului!

  33. Cat despre TRASABILITATE, este un termen prea tehnic, asa ca … te pasuiesc!😆

    Mie, Trasabilitatea imi mananca sufletul de 10 ani, asa ca iti imaginezi ca mi-a intrat in reflex, in sange, … traiesc trasabil, … precum militarii dupa coduri! Asa ca … pasuieste-ma si tu!😆

    TRASABILITÁTE, trasabilităti, s.f. Caracteristica unui sistem de asigurare a calitătii de a permite regăsirea istoricului, a utilizării sau a localizării unei entităti (produs, proces sau serviciu) prin IDENTIFICĂRI ÎNREGISTRATE. – Din engl. traceability.

  34. Da a tale ce au cu a mele?
    Eu am spus asa: ” Nu esti pe deplin satul decat atunci cand te saturi de tine!”=>
    Cand te-ai saturat te duci si descarci toata „trasabilitatea” din tine, faci o cercetare si te intorci inapoi la viata cu o si mai mare pofta si „furie” o iei de la inceput (viata) dar de data asta folosesti si experienta! Mai pe scurt: NU ABANDONEZI! Nu te plangi ca Chilian asta! El bate femeia si tot el se smiorcaie?
    Si daca tot mai pupat pe un obraz, o sa iau si celalalt pupu tot eu ca Mioara-i departe tocmai in Genova! Vezi? Nu-s domn, io mi-s de la tara!
    Te pup pe „transabilitate” si pe arhiva (pe frunte adica)! Sunt mandru ca-s prieten cu tine!

  35. Hauliuuu … Ghita, nu fi asa hapsan si da pupu mai departe, Doamnei!😆

    Si ca sa vezi cat sunt de darnica, iti pup si celalat obraz! Cu onor si cu mandrie!

  36. Dumnezeule, ia valul uitării de pe GENIUL României…
    Împlineşte astăzi 161 de ani!

  37. Ochii tai – Ana Maria – remix de Florin Chilian… http://www.trilulilu.ro/Irina194/97de345ab51530
    aceasta este piesa remixata de Florin Chilian pentru a relansa cariera fetei care se plagea pe la televisiuni ca din cauza lui a trebuit sa renunte la muzica….
    Ana Maria Georgescu, batuta si nu prea de Florin Chilian
    http://www.showbiz.ro/muzica/6016831-ana-maria-georgescu-batuta-si-nu-prea-de-florin-chilian
    Probe noi se adauga dosarului „Ana Maria Georgescu – Florin Chilian”, ce scot la lumina si fapte pe care cantareata a omis sa le prezinte. Nu stim ce sa mai credem despre Ana Maria Georgescu.
    http://www.ziaremondene.ro/16-06-2010/Primele-imagini-de-la-logodna-Anei-Maria-cu-Florin-Chilian-foto.html
    Fata asta Ana Maria are o problema… Chilian ne-a dat inca o lectie de decenta. Cum ar fi fosr sa iasa si sa spuna ca fata asta nu accepta un refuz si ca o data la doi ani o apuca amocul dupa Chilian?! Daca omul tace nu inseamna ca e vinovat ci ca e decent si nu vrea sa o faca zob pe bocitoare de la Tv ,sau Bote v-a intrat atit de adinc in singe ca nu mai vedeti adevarul?! E atit de departe bunul simt ca o iei razna!
    http://www.infonews.ro/node/102791
    Odata la 2 ani fatuca asta isi iese din minti…
    “Omorâtă” de Chilian, Ana Maria a sărit să-l apere de poliţişti şi s-a logodit cu el
    Orice poveste de iubire se poate transforma peste noapte intr-un coşmar. Ana Maria Georgescu şi Florin Chilian fac parte dintre cei care au ajuns să schimbe săruturile şi mangaierile pe jigniri. Frumoasa solistă a început o adevărată vendetă împotriva celui care i-a fost alături patru ani, declarând în direct că a fost agresată de iubitul ei. Pe de altă parte, documentele de la serviciul de ambulanţă Cluj Napoca prezintă informaţiile într-o altă lumină.
    “La un moment dat aveam impresia că nu mai am cum să scap”, a declarat Ana Maria pentru Happy Hour, făcând referire la scandalul dintre ea şi Florin Chilian din august 2006, adăugând şi că îi era frică de faptul că o să o omoare. Mai mult, solista “nu a scos certificat medico-legal” pentru a demonstra cât de tare a bătut-o iubitul ei. “Prezentam urme vizibile de agresiune pe faţă”, a povestit solista.
    Solista s-a ales cu un cucui, după ce s-a lovit cu capul de tetiera Pe de altă parte, declaraţiile lacrimogene ale roşcatei sunt contrazise tocmai de raportul întocmit la locul accidentului de asistentul medical. Potrivit acestuia, Ana Maria a declarat că s-a “lovit cu capul de tetieră în momentul impactului”, atunci când maşina s-a lovit de o bordură. Mai mult, în urma examenului medical efectual în Salvare s-a constatat că fata “prezenta o tumefiere de 1,5 centimetri (cucui) în regiunea occipitală dreapta, fără a îşi fi pierdut cunoştinţa”.
    În plus, cântăreaţa nu părea supărată pe Chilian. Ba mai mult, din acelaşi raport se observă că ea era foarte agitată deoarece iubitul ei se luase la ceartă cu poliţiştii de la rutieră. Conform declaraţiei unui angajat al serviciului de ambulanţă, Chilian se certa cu poliţiştii tocmai pentru a-şi apăra prietena, pe care aceştia ar fi jignit-o.
    Un alt element important este faptul că în timpul declaraţiei oferite asistentului medical, Ana Maria l-a numit pe Chilian soţul ei. Formulă de… alint sau realitate? Adevărul e undeva la mijloc. Îndrăgostiţii au fost logodiţi la Biserica Armenească din Bucureşti, primind binecuvântarea preotului Paul Bogdan, după incidentul din Cluj, la ceremonie fiind prezenţi şi naşii celor doi şi având loc şi schimbul de verighete.
    “Nu înţeleg cum s-a ajuns la asta, acum, după patru ani. Eu nu mai cred în coincidenţe şi voiam să fie totul clar, acum, când urmează să-mi lansez un nou album”, a declarat Chilian contactat de Libertatea.ro. În plus, referitor la logodnă, solistul a spus că “e o problemă mult prea intimă şi nu vrea să iasă în faţă cu aşa ceva”.
    A fost Ana Maria atât de îndrăgostită de Chilian şi aşa de slabă, încât să accepte să se logodească cu el, cu toate că “îi era frică să nu o omoare”, sau vrea să fie readusă în lumina reflectoarelor printr-un scandal, pentru că se pare că aşa e la modă prin cercurile mondene?
    http://www.libertatea.ro/stire/omorata-de-chilian-ana-maria-a-sarit-sa-l-apere-de-politisti-si-s-a-logodit-cu-el-285101.html
    Ana Maria il vrea inapoi pe Chilian
    http://www.infonews.ro/node/102791
    Despre idila dintre ochioasa Ana Maria si Vj-ul Cristi Stanciu nu s-a mai auzit mare lucru de anul trecut, de cind isi trimbitau intr-o graba cam suspecta amorul abia infiripat. In timp ce Florin Chilian culege din ce in ce mai multi lauri, pe blogul Anei Maria incep sa imboboceasca primavaratec frustrarile. La sfirsitul saptaminii trecute, cintareata a oferit cititorilor sai o radiografie a relatiei pe care a avut-o cu Florin Chilian. Desi povestea despre inimi facute franjuri si umilinte intolerabile, isi exprima nostalgia si dorinta de a relua isprava. In scurt timp, textul a fost sters de autoare.”Am sters un post. Am stat o zi intreaga sa ma gindesc daca am dreptul sa fac asta sau nu. Si am ajuns la concluzia ca il am! Va mai amintiti cind v-am spus ca am strins eseuri pentru o carte? Care se va numi `20`?? (…) Gindul ca acele experiente ramineau ascunse in laptopul meu sau cel mult, intre paginile unei carti (…) era de acceptat. Insa cind l-am vazut atit de clar pe ecranul luminos mi s-a facut teama…” – marturiseste cintareata, dupa care se ia la harta cu cititorii: “Si daca tot mi-am recunoscut lasitatea si slabiciunea in ceea ce a privit postul meu, trebuie sa va aduc la cunostinta ca n-am sa mai public nici acele comentarii care se vor a fi rautacioase, doar pentru ca au impresia ca stiu mai bine adevarul!” Limpede este faptul ca irascibilitateaAnei Maria atinge cote vecine cu apoplexia. E suficient sa te uiti la titlul viitoarei sale colectii de eseuri – “20″. Adica, Ana Maria se vrea cel putin de doua ori mai tare decit Chilian si hitul lui,”Zece”! Sau il iubeste de doua ori mai mult decit a iubit-o el?
    Pe nimenu nu intereseaza -se pare-adevarul. A mai fost scandalul asta acum 4 ani dar atunci au intervenit niste doctori de la spitalul unde fusese internata de chilian fatuca asta! Disperate dupa glorie cu tot dinadinsul…
    Scandal sa fie si este bine! Asta se vinde mai usor decat bunul simt si trist este ca noi nu facem nimic! Ne face la fel de vinovati ca astia cu tabloidele!

  38. MULTE APRECIERI, DOMNULE FLORIN CHILIAN!

    SI MULT RESPECT … pentru ”DACA AJUNG EU SA PLATESC CA SA FIU DIFUZAT, VORBESC DE RADIO SI ALTE CELE, ATUNCI INSEAMNA CA TREBUIE SA MA DUC SA SPAL MASINI…”

  39. „VIAŢA CA O CURVĂ” este un manifest împotriva destinului, împotriva şuturilor în fund pe care ni le dă viaţa, o acţiune auto-cathartică ce, atunci când ura dispare, se transformă în cel mai profund sentiment uman: iubirea.

    Maria Dinulescu interpretează în nuanţe alb-negre agonia şi suferinţa mizantropului care şi-a deschis prea uşor inima celor din jur şi care, în urma loviturilor, şi-a ferecat trăirile în cea mai adâncă închisoare a sufletului.

    Conştiinţa îi dictează mizantropului următoarele cuvinte: „Lasă-i să-ţi cunoască inima/ N-o zidi în piatră/ Lasă/ Lasă viaţa să ajungă-n viaţa ta/ Hai lasă/ Nu fugi de lume”.

    Din punct de vedere compoziţional, „Viaţa ca o curvă” va fi o surpriză pentru ascultători, o combinaţie inteligentă de muzică clasică şi muzică rock, în care fragmentele simfonice se amestecă cu solourile grave de chitară electrică.
    Despre Maria Dinulescu, artistul a avut numai cuvinte de laudă, spunând că a fost genială.

    „Multă, foarte multă emoţie acolo la filmări. Am vrut să redau cumva ideea de autism şi de puternică trăire interioară a unei condiţii nerecunoscute în România: autismul”, a povestit artistul.

    Piesa „Viaţa ca o curvă” lansează noul material discografic Florin Chilian, „Autistul. Nu-l mai goniţi pe Brâncuşi”, ale cărui piese au fost compuse şi înregistrate acum 20 de ani, singura modificare operată fiind reorchestrarea.

    Despre material, artistul spune că şi-a construit întreaga carieră muzicală în jurul său, dedicându-şi toată energia pentru a crea brandul Chilian, singurul care putea face posibilă punerea pe piaţă acestui album.

    Dar să lăsăm artistul să-şi prezinte singur opera: „De atunci a plecat albumul ăsta, de la decizia de a înţelege şi de a trăi asumat toate tipologiile umane care credeam eu că există. Am fost şi înger, şi demon, şi curvă, şi sfânt, şi prinţ, şi cerşetor, dar şi tot ce am crezut eu că mai poate fi între şi pe lângă toate astea. Am avut şi noroi, dar şi praf de stele pe pleoape, însă nu asta a fost cea mai mare «nebunie» pe care am trăit-o în viaţa mea. Nici pe departe… Am încercat să intru decent în lumea asta a muzicii, dar nu a fost posibil” („Autistul. Nu-l mai goniţi pe Brâncuşi”).

  40. MASCA NOASTRA DEVINE INCHISOAREA NOASTRA

    – Muncim din greu pentru a ne simti bine cu noi insine, si o clipa mai tarziu facem ceva care sa ne saboteze aceste sentimente bune. Purtam masti despre care credem ca ne pot duce acolo unde dorim. Iar aceste masti poarta multe forme: agresorul, certaretul, carismaticul, fata buna, inteligentul, glumetul, competitorul, seducatoarea, doamna de fier, personajul ”cool”. TU CE MASCA PORTI?

    – MASCA NOASTRA DEVINE INCHISOAREA NOASTRA. Dincolo de masca pe care o aratam lumii, ego-ul nostru ranit sufera. Partile din noi care au fost blamate de altii si acum de noi insine sunt disperate sa poata iesi la lumina, sa fie eliberate, acceptate si iubite ca parti valoroase din ceea ce suntem.

    – Cand ne negam pe noi insine si ne temem sa ne exprimam latura intunecata, ea devine o forta puternica, capabila sa ne distruga viata noastra si pe a celor din jur. Cu cat mai mult incercam sa suprimam aceste defecte neacceptate in societate, cu atat mai mult ele vor gasi moduri interesante de a se exprima.

    – PENTRU A MANIFESTA CEVA, AI NEVOIE DE ENERGII CONTRADICTORII. AI NEVOIE DE INAMICII TAI, CA SA FII CINE ESTI.

    – SUFLETUL UMAN ESTE IN MOD SIMULTAN, DIVIN SI DIABOLIC, SACRU SI PROFAN, SFANT SI PACATOS.

    http://www.damaideparte.ro/index.php/efectul-umbrei-sau-de-ce-oamenii-buni-fac-lucruri-rele/4168/

  41. IMPRIETENIREA CU UMBRA

    – Daca ceea ce afirma traditiile spirituale orientale este adevarat, cum ca “PACATOSUL SI SFANTUL NU SUNT DECAT DOUA NOTE PE ACEEASI CLAVIATURA” rezulta ca tensiunea dintre natura noastra superioara si cea inferioara creeaza conflictul necesar pentru a ne dinamiza evolutia ca fiinte umane.

    – NOI NU PUTEM CASTIGA BATALIA CU LATURA NOASTRA INTUNECATA PRIN URA SI REPRIMARE, CACI INTUNERICUL NU POATE FI CONTRACARAT TOT DE INTUNERIC. Dimpotriva, TREBUIE SA NE ACCEPTAM CU COMPASIUNE UMBRA DIN INTERIOR, SA INCERCAM SA O INTELEGEM SI, IN ULTIMA INSTANTA, SA O TRANSCENDEM.

    – In remarcabila sa carte, Arta razboiului, Sun Tzu afirma ca “PENTRU A-TI CUNOASTE DUSMANUL TREBUIE SA DEVII TU INSUTI UNA CU EL.”

    – NOI PUTEM DEVENI SFINTI NUMAI DACA II PERMITEM PACATOSULUI DIN INTERIORUL NOSTRU LIBERTATEA DE EXPRESIE DE CARE ARE NEVOIE, nu printr-un comportament inadecvat, ci cautand noi modalitati prin care sa folosim aceste impulsuri intr-o maniera benefica, in favoarea noastra sau a societatii.

    – DACA NE IMPRIETENIM CU EA, UMBRA DEVINE O HARTA DIVINA. Citita si urmata corect, ea ne poate reconecta cu viata pe care ar trebui sa o traim, cu personalitatea pe care ar trebui sa o avem si cu contributia pe care ar trebui sa o oferim societatii.

    http://www.damaideparte.ro/index.php/imprietenirea-cu-umbra-2/4778/

    IUBESTE-TI UMBRA. IMBRATISANDU-TI UMBRA

    – ‘’ACOLO UNDE EXISTA MULTA LUMINA, UMBRA ESTE ADANCA.” Goethe

    – EXISTA O LEGE SPIRITUALA CARE SPUNE CA NU REUSIM SA VEDEM IN LUME DECAT ACELE LUCRURI CARE EXISTA SI IN MINTEA NOASTRA.

    – APRECIEREA INTENTIEI UMBREI ESTE PRIMUL PAS CATRE VINDECARE.

    – Stephen Gilligan, autorul cartii “Curajul de a iubi” spunea: “PRIVESTE IN OGLINDA LA STRAINUL CARE ESTI TU. CAND VEI PUTEA SA TE IUBESTI SI SA TE ACCEPTI CA PE UN NONCONFORMIST INCURABIL, VEI AVEA MAI MULTA LIBERTATE SA ALEGI COMPORTAMENTE MAI CONGRUENTE CU VALORILE TALE.”

    ‘’Tot ceea ce avem este rezultatul a ceea ce gandim.
    Daca un om vorbeste ori se poarta rau, durerea il urmeaza.
    Daca un om vorbeste ori se poarta plin de puritate, fericirea il urmeaza
    ca o umbra care nu-l paraseste niciodata.’’ (Buddha)

    TE POTI IUBI PE TINE INSUTI/INSATI INDEAJUNS PENTRU A FACE ACEASTA?

    http://www.damaideparte.ro/index.php/iubeste-ti-umbra/430/

  42. DEZVOLTAREA PROPRIEI PERSONALITATI. INDIVIDUATIA

    – Scopul procesului de INDIVIDUATIE (importanta dezvoltarii propriei personalitati) este de a deveni ceea ce suntem cu adevarat fiecare dintre noi. Individuatia este procesul prin care o persoana devine ea insasi, intreaga, autonoma si distincta de alte persoane sau de psihologia colectiva, desi ramane in relatie cu acestea. Scopul procesului de individuatie este de a deveni ceea ce suntem cu adevarat fiecare dintre noi.

    – Individuatia este un concept central in psihologia jungiana si se refera la procesul prin care persoana, in viata reala, incearca constient sa inteleaga si sa dezvolte potentialitati innascute ale psihicului sau, in beneficiul totalitatii, completitudinii psihice.

    – PROCESUL DE INDIVIDUATIE e descris uneori ca o CALATORIE PSIHOLOGICA; el poate fi un drum intortocheat si alunecos. In aceasta calatorie, calatorul trebuie sa se intalneasca mai intai cu UMBRA lui si sa invete sa traiasca cu aceasta formidabila si adesea terifianta latura a sa: NU EXISTA TOTALITATE FARA RECUNOASTEREA PARTILOR OPUSE.

    – UMBRA, asa cum o defineste C.G. Jung este „ceea ce un individ nu vrea sa fie”. Umbra include toate trasaturile neplacute pe care individul vrea sa le ascunda, ca latura inferioara, primitiva si lipsita de valoare, ca latura intunecata a omului.

    – A FI INTREG INSEAMNA A TE GASI RECONCILIAT CU ACELE LATURI ALE PERSONALITATII CARE NU AU FOST LUATE IN SEAMA; acestea sunt adesea, laturile inferioare ale personalitatii, ce tin de umbra personala.

    … INDIVIDUATIA NU IZOLEAZA INDIVIDUL DE LUME, CI ADUCE LUMEA IN INDIVID.

    http://www.epsihoterapie.ro

  43. CE ASCUND ŞI DESCOPERĂ MĂŞTILE?

    https://nicoletasavin.wordpress.com/2011/03/22/ce-ascund-si-descopera-mastile/#comment-4413


Lasă un răspuns

Categorii

