Postat de: nicoletasavin | 11/02/2011

Vă mulţumesc pentru neuitare!

Le mulţumesc din inimă tuturor celor care mi-au transmis urări în aceste zile.

Flori pentru prietenii mei


Nu credeam că am aşa de mulţi prieteni, că atâţia oameni mă iubesc necondiţionat, dezinteresat, că nu m-au uitat colegii de la Ziua, BBC, Evenimentul zilei sau România liberă.
Îmi dau seama – dar mai bine mai târziu decât niciodată – că am făcut şcoala pe unde am trecut şi că oamenii se raportează la standardele şi la stilul meu de gazetărie.
Visează la ele, chiar dacă nu le mai pot practica.
Înseamnă că n-am îmbătrânit degeaba prin redacţii, din noapte în noapte, vreme de 18 ani.

Avalanşa de telefoane ale foştilor colegi de la EVZ, împrăştiaţi din 2004 în diverse redacţii, m-a impresionat din cale afară.
Ea demonstrează nu doar că am fost, ci că suntem încă o echipă, că ne respectăm, că ne pasă ce se întâmplă cu noi şi că oricând putem da frisoane clasei politice actuale.
Dacă după mai bine de 6 ani încă nu m-au uitat, înseamnă că mesajul meu de atunci, în jurul căruia s-a coalizat toată echipa EVZ, a fost unul corect.
Da, încă pot coagula o comunitate, o breaslă, în jurul unor idei.
Sper ca viaţa să ne mai aducă laolaltă, într-o echipă de adevăraţi profesionişti.

Le mulţumesc şi mai noilor prieteni virtuali din blogosferă, din ţară şi din străinătate, oaspeţi permanenţi ai acestui spaţiu, dar şi ai altor bloguri pe care le iubesc.
Chiar am devenit o mică familie, deşi pe foarte puţini vă ştiu în carne şi oase.

Voi rămâne aceeaşi Nicoleta Savin, cea care v-a câştigat dragostea sau respectul.
Ştiu de la tatăl meu, Dumnezeu să-l odihnească, că toţi banii sau toate măririle din lume nu fac nici cât o ceapă degerată dacă dobândirea lor te văduveşte de iubirea şi preţuirea semenilor tăi.

Cu inima plină de linişte şi de bucurie, vă mulţumesc pentru neuitare!


Responses

  1. imi datzi voie sä iau o floare??? MULTZUMESC!

  2. La Multi Ani si de la intarziati! Te-am sunat cu gandul. Sper ca ai simtit!🙂

  3. Sigur ca da. Câte vrei… Dacă nu ajung, mai aduc…🙂

  4. Cu intarziere, dar trebuie sa-ti spun: La multi ani, Nicol si sa ti se implineasca tot ce-ti doresti!

  5. Niciodata nu-i tarziu. Multumesc, Simona!

  6. […] Savin mulțumește pentru neuitare. Și dacă oamenii nu mă uită, asta „înseamnă că n-am îmbătrânit degeaba prin redacţii, […]

  7. Niciodată prietenii nu vor fi prea mulţi. Cu voia dvs, doresc să mă pun în coada listei.
    Respectele mele.

  8. Să ne trăiţi câţi mai mulţi ani fericiţi !
    Ca să ne putem şi noi bucura câţi mai mulţi ani de prezenţa dvs.

    Să-mi fie iertată indiscreţia dar, să vă trăiască şi soţul pentru că aţi înflorit în ultimul an. Cel puţin aşa vă arată micul ecran.
    La mulţi ani !

  9. Cu un singur lucru nu-s de acord din ce ai scris: n-ai îmbatranit deloc, ba dimpotrivă! Sunt însă alţii care au îmbătrânit greşit şi pe care chiar îi căiesc că au reuşit să-şi facă praf un capital pe care îl câştigaseră.

  10. Draga Nicollll
    te rog primeste cu intarzierea de rigoare, drumul lung, toate urarile mele de bine!!!!
    Am fost prinsa cu ceva treburi si nu mi-a stat capul la nimic zilele astea, de aceea am omis sa te urez!
    La Multi Ani pentru 10 febr si sa fii sanatoasa, frumoasa si cand vrei tu acasa!
    te pupam si pe curand
    Carmen si baietii ei: Cesare si Fabrizio

  11. Multumesc Vergamini dragi – Carmencita, Cesare si Fabrizio…🙂🙂🙂
    Mi-e dor de tine Doamna si, din pacate, abia imi aduc aminte ca trebuie sa respir, sunt vesnic in criza de timp… mai smuncita ca odinioara…
    Sa va traiasca pruncul, l-am vazut pe site, e o splendoare de copil… As zbura pana Kuala Lumpur, sa-l vad in carne si oase…
    Dar poate ca veniti voi in tara sau in Italia. Acolo as trage o fuga sa va vad, nu-i la capatul lumii…
    Toate cele bune si dorite


Lasă un răspuns

Categorii

