Postat de: nicoletasavin | 02/09/2011

Veniţi de luaţi emoţii, veghetori!

Emoţii a la Nichita şi sunete lăsate de Dumnezeu, ca să nu uitaţi să iubiţi toamna!

A venit toamna, acoperă-mi inima cu ceva,
cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.

Mă tem că n-am să te mai văd, uneori,
că or să-mi crească aripi ascuţite până la nori,
că ai să te ascunzi într-un ochi străin,
şi el o să se-nchidă cu o frunză de pelin.

Şi-atunci mă apropii de pietre şi tac,
iau cuvintele şi le-nec în mare.
Şuier luna şi o răsar şi o prefac
într-o dragoste mare.

 

 

 


Responses

  1. Frumoase!

  2. Eu inca negociez!🙂

  3. Alooooooo, bancarii atansion comanda la mine:
    1. MÎINE FAC INSPECŢIE DE FRONT!
    2. PEŞTELE SĂ FIE RUMENIT CRĂNŢĂNITOR, MĂMĂLIGA VÂRTOASĂ, MUJDEIUL TARE DE SĂ POCNEASCĂ URECHILE ŞI VINUL ALB SEC ŞI RECE!
    3. N-AM MANCAT DE 2 ZILE!

    Savin, iar picaşi în butea cu melancolii?
    Scoală bre Ioane că-i război!

  4. Şi dacă tot vă spargeţi în muzici „autumnale” na-vă şi de la mine ceva…..

  5. Sa traiti,am inteles!🙂
    Dau comanda soldatilor de la popota, Pantagruel si Gargantua!
    Asta e, avem enspectie,sa pregateasca guvizii cum vrea „popa” de la cazarma ! :)domn Baron Munchausen ( ! N-AM MANCAT DE 2 ZILE- hm! in alta „ograda” minciuna si mai mare! N-AM MANCAT DE 3 ZILE-)!

  6. Aha, îmi place!
    Te-ai trezit cu noaptea-n cap ca să le pui pe toate în bună orânduială!🙂
    Ba n-am minţit absolut deloc!
    PESTE n-am mâncat de 2-3 zile!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Că doar nu eram nebun ca să stau nemâncat atâta timp!🙂

    Incertitudinea ….2-3 se datorează anumitor cauze cauzate de cauzatorul CH3-CH2OH……..🙂

    PS Münchausen nu sunt! Doar uneori Pinochio din interes de serviciu!
    Hihihi, hahaha, huhuhu……:)

  7. buna dimineata!
    Bun fost pestele?🙂
    Atunci mai ascultati muzica:


Lasă un răspuns

Categorii

