Postat de: nicoletasavin | 13/01/2012

EVZ: Dan Victor Alesandru, misteriosul om-punte între ruşi, Voiculescu şi Ioan Niculae

Dan Victor Alesandru, fost secretar de stat în Ministerul Economiei în primul guvern Tăriceanu, actual director al grupului de firme InterAgro, este cercetat – alături de magnatul Ioan Niculae şi alte 39 de persoane – în dosarul gazelor naturale sub acuzaţiile de complot şi subminare a economiei naţionale.

Impus în cabinetul Tăriceanu la insistenţele lui Dan Voiculescu, Alesandru a fost destituit după opt luni pentru semnarea unui memorandum prin care gruparea rusă de la Alro Slatina primea energie electrică de la Nuclearelectrica. Prietenii de la Alro, suspicios de generoşi, i-au dat firmei de familie a lui Alesandru 30% din acţiunile Conef Gaz, una dintre cele două firme intermediare prin care Gazprom exportă gaze în România în perioada 2010-2030. Continuarea aici.


Responses

  1. Bun topicul asta:

    In orice caz in seara asta undeva poate la multe sute de km de noi unii bifeaza cele de aici ca actiune indeplinita cu succes, doar ca eu sper ca Presedintele sa-i fi lasat doar sa creada ca misiunea lor s-a incheiat cu succes si acum cu adevarat tepile sa umple la propriu Piata Victoriei.

  2. Si oricum ma bucur ca s-a activat si camera de comert R-A.🙂

  3. Reteta secreta destructurata?

    http://www.220.ro/documentare/Kapitalism-Reteta-Noastra-Secreta-2010/ih2SIRwtYa/

  4. Brandusa,
    Unii dintre noi puteau sa scrie asta si doar pe o pagina de format de carte de buzunar, chiar din ianuarie 1990 si chiar au scris-o. Numai ca eu i-am trecut la maneta acelei masini de tocat si pe cei din comert si pe sumedenie de infractori de drept comun de teapa lui Vantu, si am definit acest sistem pe atunci (cred ca daca ma ostenesc gasesc si textul publicat pe undeva) ca fiind sistemul nomenclaturist-securist- mafiot(parca atunci am inceput cu mafiot adica mafiot-securist – nomenclaturist)🙂

  5. PS. Deci reteta nu a fost deloc secreta🙂
    Desigur justitia si internele fiind tot la ei nu puteam produce si dovezi sau si cu acestea pe tava nu se putea ajunge la justitie.
    Cred ca Nico stie foarte bine acestea.

  6. Sărut mâna
    Nicoleta, după cum probabil ai văzut de la ping-uri, ți-am promovat articolul acesta pe blogul meu. deoarece mi s-a părut interesant.
    http://romanicablues.wordpress.com/2012/01/13/evz-omul-punte-dintre-voiculescu-si-rusii-de-la-alro-si-gazprom-cine-arde-gazul-ieftin-romanesc/comment-page-1/#comment-5573
    Există o replică destul de consistentă ce ar putea să te intereseze.
    Vine din partea cuiva care zice că este Ioan Ion Presedinte al Sindicatului Solidaritatea Alro.🙂
    P.S. Sunt același Blue, doar că din anumite motive a trebuit să îmi schimb adresa de mail.

  7. Mulţumesc mult, Blue!
    Interesante şi zicerile sindicatului. Merită săpat.

  8. @ion adrian pe 14/01/2012 ;la 13:23
    Atat timp cat cuvântul de ordine din România este continuitatea, si chiar daca PCR,teoretic, a dispărut, activiştii lui au rămas, la fel si UTC-iştii destoinici si tinerii UASCR -isti de ieri sunt in prezent în plină activitate şi ocupă funcţii importante de decizie in retea , iar „baietzii dastepti” manevreaza destoinic prin marile grupuri de afaceri din România. Nu există domeniu care să nu fi fost atins de asa zisul „sistem”, o reţea influentă şi eficientă a foştilor activişti şi securişti, continuată de odraslele lor. Si orice retea caruia i se arunca cu nisip in ochi se aduna in haite si vrea destructurarea totala a societatii.

  9. Citez din Catalin Voicu, senator PSD:
    “Colegule, asculta ce iti spun! Daca ma duc acolo, in trei ani de zile pot face toata reteaua in Romania. Acu’ daca pierdem alegerile reteaua e in functiune. Ai retea, rezisti ca sa facem gherila urbana.”
    Despre ce vorbim, pana la urma?

  10. Asa este cum spui este de fapt un lucru comun si s-au adus si sumedenie de probe dar problema din punct de vedere al opiniei publice este cati le cred exact cum acum intreb cati inteleg diversiunea si pericolul in care a fost Romania in aceste cateva zile. In continuare voi insista.

  11. Nico ,
    Nu am mai avut timp sa intru si aici si am gresit, caci desi am postat acestea pe la Sebi sau Eu blog , trebuia sa le pun si aici, caci nu stiu cat timp ai chiar si pentru blogul dragului de Sebi si tu ajungi pe sticla si deci tie iti pot fi eventual la fel de utile. Asadar aseara ai pus punctul pe i in emisiunea cu Abramburica si voi relua:

    Ai subliniat ca ieri pe la 16 USL a cerut anchetarea activitatii nelegale si discretionare a jandarmilor in seara de Sambata .
    Diana Tusa peste o ora fost pusa in fata acestei declaratii, cand tocmai sustinea ca s-a cerut ca jandarmii sa descopere cine a adus pietre si sticle incendiare(ea este poate prima care a inteles gafa USLista prin care scenariul lor era devoalat, cum tu ai sezizat foarte bine) si nu a stiut cum s-o scalde 🙂

    Aseara Abramburica a schimbat macazul si stii cum incercand sa arunce vina pe Basescu si azi scenariul continua cu o modificare, Se incearca compromiterea mitingului cetatenesc de catre Basescu-PDL jandarmii fiind complici cu huliganii la aceasta compromitere si de acea nu au actionat ferm 🙂

    Trebuie explicat acest lucru cu mare atentie dar oricat lumea nu e destul de atenta si acum USL va incerca lupta de strada de uzura. Trebuie fortati sa se asocieze legal ca la Iasi mitingului ca sa nu mai poata politiza fara raspundere situatia. Deci stopate cu inteligenta mitingurile neautorizate adica doar cu legitimare si amenda si sa vezi ce se cumintesc si aia pasnici care erau trup si suflet alatur huligani considreandu-i trupele lor de soc. Am fost mai adineauri la Universitate si am constatat pe viu acest aspect.

  12. PS. Suplimentar si daca ai timp citeste si ce am postat ieri prin alte parti in ordine cronologica:

    1. Despre manipulare:

    Este adevarat ca galeria lui Dinamo a realizat cea mai mare pactizare istorica unindu-si fortele ieri la Universitate cu cea de la Steaua si cum de nu a aparut si Rapidul ca asa doar ei lipseau? {)
    Si daca este adevarat, stii oare si cu cat au fost platiti ptr acest anus contra naturii?:)

    Preluata si prelucrata o tzara:

    Reporteră: De ce sunteţi aici?
    Protestatar: Să îl susţin pe dl. Calafat.
    Reporteră:Pe cineee?!Cine e dl. Calafat?
    Protestatar: Nu ştiu! Dar sigur este un PNList de-al nostru si era sa fie si fotbalist la Steaua daca nu-l impideca Basescu. Jos Basescu!🙂

    2. Despre implicarea USL:

    Filiala sector 2 a PNL si SCMD(aia care vor miting contra lui Basescu la 24 ianuarie) au incheiat un protocol de colaborare

    Tov Andronescu aia garantata de Vanghelie trimite intariri cateva sute de studenti din Politehnica.Pe la 17 incepuse mobilizarea in Regie.

    3. Diversiunea:

    Ehehei dragii moshului, provocarea a fost demontata si probata pe ecranele tuturor televizoarelor caci:
    Jandarmii au fost excelenti si ieri si azi(adica in 15) au facut exact ce trebuia anuland instigarea USLista de azi de ieri de la ora 16(instigarea o stiam, ora am aflat-o de la Nicole)cand s-a cerut anchetarea jandarmilor pentru “brutalitatile” de alaltaieri, intregul scop al diversiunii fiind de fapt provocarea de a se produce astfel de brutalitati.

    Azi s-a vazut clar asta si Androneasca care si-a trimis si ea niste studenti pe teren a schimbat macazul incercand sa creieze o alta fata a diversiunii si anume ca galeriile nu sr fi galerii si ca in orice caz violentele sunt o provocare patronata de actuala putere.
    Nu tine Androneasco, caci acuza total falsa de ieri a USL cat si propaganda de alaltaieri si de ieri pana ce au schimbat macazul, a Antenei mai ales, privitoare la brutalitati si nelegalitati ale jandarmeriei, iti anuleaza aceasta incercare de diversiune. Voi ati fost in spatele provocarilor si huliganismelor . Punct privind “brutalitatea” jandarmilor care au fost exceptionali.

    4. Concluzia de dupa emisiunea la care ai fost si tu si dupa ziua de ieri privind provocarea si diversiunea dusmanilor tarii postata la EU blog:

    ion adrian a scris pe 16 Ianuarie 2012, 09:41 am

    Buna dimineara,

    Evident ca ce scriu acum voi rostogoli pe unde pot, dar incep aici,acesa fiind primul meu blog de suflet caci au mai urmat si altele si cine stie ograzile pe unde postez, stie ast.
    Asadar voi comunica care a fost scenariul anticipat, produs si deja dezamorsat poate si din cauza celor care l-au mirosit din timp.
    S-ar putea spune dar atunci dle de ce u l-ai spus mai devreme?
    Simplu, caci daca il anuntam aici sau in ograzile in care intru si care sunt atent monitorizate de “amici”, probabil ca s-ar fi stopat diversiunea(poate) si evident ca as fi fost acuzat ca fabulez atat de prostanaci care nu pot citi decat literele pe care le vad si care si alea sunt mistificate, cum am mai fost acuzat si ironizat de multe ori, cand am avertizat ca in provocari sunt bagate cozi de servicii straine dusmanoase care isi folosesc cu folos multele “conservele”pe care le au in teren, asa cum si in acest caz au fost suficient de multe in actiune in media si in teren si am si spus deja adica cred ca alaltaieri,acest lucru , si pe de alta parte as fi intrerupt (poate) cursul evenimentelor salvand astfel pe instigatori care de data asta trebuiau sa fie lasati sa-si arate exact chipul si si l-au aratat.

    Care a fost scenariul diversiunii odioase :
    1. Nu putem sa-l dam jos pe Basescu_Boc pe cale parlamentara deci trebuie sa-i doboram printr-un puci cu aparenta de revolta spontana sa-i culpabilizam astfel maximal si deci sa-i putem pune pe linie moarta;
    2. Pentru asta asteptam sau creem un moment propice si doar aici nu sunt sigur si deci nu pot afirma daca Arafat a fost constient implicat, daca si el a fost manipulat sau pur si simplu asa s-a intamplat. Personal cred ca a doua ipoteza este cea mai probabila si desigur ca Raed Arafat a inteles si deci de felul in care se va comporta in viitor in consecinta declaratiilor sale ca nu vrea provocari politice voi inclina spre una din acest trei ipoteze posibile.
    3. Odata aparitia scanteii vom provoca violente dar fara sa putem fi acuzati adica oamenii nostrii de partid vor fi in spate dar nu vor actiona direct, vom introduce trupe de asalt care desigur ca nu pot face nimic altceva decat sa provoace fortele de ordine si sa le determine la violenta
    4. Cu ajutorl posturilor media afiliate sau mai mult care de fapt ne conduc, in sparele lor fiind agentul strain, vom prezenta si creea impresia ca trupele de ordine sunt violente fara motiv contra manifestantilor pasnici care-si striga durerile si nevoiele;
    5. Pentru asta ne trebuie instigatori care sa doreasca cu placere confruntari cu jandarmeria, care sa aiba nevoie de bani multi putand fi niste tineri care se mai si drogheaza, beau etc si cine este mai potrivit ptr asta decat galeriiile cluburilor de fotbal care-si fac mreu de fapt fara vreo retorsiune serioasa care sunt deci foarte manipulabile despre manipulare nevand dlor un QI prea ridicat netrebuind sa stie decat sefii lor si nici chiar acestia sa nu inteleaga exact ce se petrece.
    6. Noi vom sustine scenariul prin declaratiile publice necesare, vom acuza jandarmii si orice am spune puterea, vom intoarca acestea mediatic ca un bumerang impotriva lor. Varful evenimentelor ne va prinde si la Parlamentul European(vezi unde s-a dus Ponta) ca sa convingem si strainatatea de ticalosia lui Basescu_Boc si apoi astia vor cadea si singuri.
    7. Asta s-a jucat in ultimele zile si tat reactia neviolenta a jandarmillorde care cred ca azi sunt convinsi mai toti romanii, cat si retinerea puterii de la declaratii bumerang ca daca ieseau cu declaratii trebuiau sa ceara jandarmilor sa asigure ordinea si atat aveau nevoie provocatorii pentru a acredita violenta si tirania puterii.
    Ca si in 6 decembrie 2009 am fost pe muche de cutit, atunci ne-a salvat Dumnezeu prin romanii din strainatate care s-au bulucit in vest la vot dupa ora 21:00 a Romaniei stind de la Nasul ca scorul este egal ca daca reusea minciuna cu 2 procente in plus la geoana acestia saraci dezamagiti nu s-ar mai fi ostenit dar asa le-a spus si Nasul tot timpul au inteles si ei ca de votul lor depinde totul, iar acum nea salvat inteligenta dlui Presdinte Basescu si a celor din guvern care au dorit sa impiedece diveriunea.

    E destul dar daca cineva are intrebari voi raspunde.

    Prima o pun eu:
    de ce dle spui astea acum ?
    pai le spun ca dlor au inteles esecul scenarilui lor si ca orice hot acuza victima de hotie deci ieri prin dna Andronescu si prin schimbarea de maxaz la Antene s-a dat semnalul unei alte manipulari: este o provocare alui Basescu si ai lui ca sa ne acuze pe noi mieluseii care abia ieri acuzm jandarmii de violenta si azi in noul scenariu ii acuzam ca nu si-au facut datoria si ca deci au fost mana-n mana cu huliganii .

    Daca in Romania mai pune botul cineva la asa ceva inseamna ca este redus mintal ca nu mai suntem in 1990 sa punem botul la toate diversiunile kgbiste

  13. – Am spus mai sus, reteaua lui Voicu functioneaza.
    De ce toata lumea a uitat de aceasta treaba?

  14. Bravo dle Baconski , ce deosebire intre curajul si determinarea dvs si lasitatea unui Neamtu:

    „Ca la Londra vara trecuta, vajnicii suporteri ai democratiei de macadam au spart, incendiat, batut si au aruncat cu piatra cubica. Nu stiu daca au dus democratia pana la capat, furand plasme pentru a putea urmari mai confortabil analizele atat de fine ale tonomatelor de serviciu.

    Sa fi declansat soarta SMURD toate aceste nobile pasiuni stradal-televizive? Sau doar carisma domnilor Antonescu si Ponta? Sau poate exasperarea galeriilor fotbalistice a fost starnita de dictatura PDL?”, adauga Teodor Baconschi.

    Liderul PDL continua: „Habar n-am. Stiu insa ca un lucru devine din ce in ce mai clar pentru toti romanii de bine. A inceput inclestarea pe viata si pe moarte intre fortele trecutului si proiectul unei noi Romanii. Opozitia si-a activat in sfarsit intreg arsenalul mostenit de la Ana Pauker, Teo, Luca si Dej: derbedei inarmati, dezinformare, propaganda urii.

    Ne acuza ca vom fura alegerile doar pentru ca vrem ca romanii sa voteze, in diaspora si acasa. Ce vor ei, in schimb, e ca o populatie imbecilizata de televiziuni, infricosata de scenarii apocaliptice mereu dezmintite de realitate si, mai nou, de batausii scosi pe strazi, sa aleaga in locul reformei Statului retorica urii si neputintei ridicata la nivel de program politic”.

  15. Si de fapt diversiunile si speculatiile privind acestea nu pot fi stopate decat gasind cu dovezi clare pe cei care au fost in spatele acestor huligani.
    Eu cred ca servicii straine, USL(unii lideri), Voiculescu, Vantu, dar daca nu se va dovedi asta va fi foarte greu sa-i conving de ce spun eu pe adeptii teoriei care s-a pregatit aseara si s-a lansat in clar azi cum ca Basescu vrea prin provocatori cu concursul ingaduintei jandarmilr sa compromita minunata manifestatie pasnica

    PS. Azi dna Pralong(Soros) a manipulat evident in favoarea USL

  16. Ref un comentariu de la Dandronic:

    Desigur Ponta a schimbat placa ca daca reusea diversiunea gandita in laboratoarele securist-kgbiste-vantu-voiculescu-iliesciene care am incercat sa arat ca trebuia sa culpabiizeze puterea ca inabuse cu violenta o demonstratie pasnica, lucru pentru care era si el la Strasbourg acum placaeste intoarsa la 180 grade, am aratat si asta, in sensul ca puterea instiga la violenta brigazi de huligan in solda lui Basescu cu complicitatea expectativei jandarmilor care nu-si fac datoria contra huliganilor ci agreseaza dosr batranei sau tinerei pasnici.
    Desigur ” boul cu basca” abia trezit din betie (citez un Dement) a fost impins in fta dar in cadrul scenariului modificat e nu prea mai conteaza ca macar crede Ponta daca am esuat in scenariu macar am comromis boul cu basca uitand ca el poate ca este vitelul cu baca furata la funeraliile unui revolutionar latino-american (asta este de la mine )

    Iata de ce revin la ceva deja spus aseara: ca sa cred ca nu au fost jocuri subterane oculte, astept sa ii cunoastem pe responsabilii instigarilor, dar nu asaaa vag, cum ca e USL, ca e o galerie, adica nu la nivelul rational utilizat de mine si de analisti sau de Baconski(il felicit din nou )ci la nivel judiciar ,care nu spun ca nu e rational dar este si probatoriu si se desfasoara cu nume si prenume

  17. Asta ce umeaza daca se incearca va fi un abuz impotriva Locului liber de comunism care a fost si este Piata Universitatii:

    Se face deja o incercare de a se confisca Piata si este anuntata de azi dimineata(am auzit la Radio Bucuresti) de CTP, drept care spun:

    Un prieten mai in varsta de la AFDPR( a fost mana dreapta a lui Ticu) atunci cand i-am spus ca CTP vrea sa se infiinteze(poate ca vrea sa o faca chiar el) un soi de organizatie nepartidica a societatii civile, deci un ONG , in care sa nu fie primiti membrii de partid ( o prima discriminare)si care sa pota permanentiza juridic un soi de organ al Pietii Universitatii, care sa se numeasca Organizatia Pietii Universitatii sau asa ceva, mi-a spus :asadar kgbistii de aici vor sa mai confiste un simbol al neamului spera sa mai infinteze cumva un alt partid politic anexa a diversiunii.
    Sunt de acord cu aceasta evaluare si deja am actionat spre persoane din conducerea unor organizatii civice care, ele, ar putea eventual emite cu o cat de cat acoperire morala o asemenea pretentie, dar care nu o fac si care sunt revoltate de o asemenea idee, caci o zona mitica, un simbol al eliberarii de comunism nu poate fi confiscat sau sa intre in subordinea nu numai a unui ticalos patent precum CTP, dar nici macar a unui Coposu sau Ratiu daca ar trai , a unei Doina Cornea sau Blandiana.

    PS. Imi amintesc ca in 12 ianuarie 1990 la marele miting dedicat comemorarii mortilor din decemrie 1989, tinut in piata guvernului pentru Iliescu sau Dumitru Mazilu, erau mult mai multi decat cei care striga asta azi in Piata Universitatii sau cred asta chiar daca nu striga sau sunt prezentati ca atare in media, ca Noi Suntem Poporul!

  18. Diversiunea trebuie oprita asa ca cititi si daca vreti rostogoliti
    htt:/alexaionescu.wordpress.com/2012/01/21/ziaristii-si-mesajele-codate-decembrie-1989-ianuarie-2012/

    Deasemeni in context cititii ce a scris Lorelei si a fost preluat cu sublinieri de mine la EU blog, desigur daca vreti o analiza mai completa a problemei esentiale :

    Caror servicii secrete apartin televiziunile din Romania, de la TVR si Pro TV la B1 TV, Antene si Realitatea TV: MOSSAD, SIE, ex-KGB, SRI

    Linkul celor scrise de mine este:

    ww.elenaudrea.ro/turismul-romanesc-merge-in-directia-buna-argumente.html/comment-page-8#comment-221183

    cu postarea: ion adrian a scris pe 22 Ianuarie 2012, 12:46 pm
    in textul postarii fiind si linkul autorului citat:
    htt:/loreleimihalcea.wordpress.com/2011/11/12/cui-apartin-televiziunile-din-romania/

  19. Cum eu nu sunt ministru, cred ca pot sa spun ca dl Chireac este un jeg?
    Mai sunt cativa pe acolo dar mi-e greata sa-i numesc.

    Cine nu ma crede sa urmareasca:

    http://www.b1.ro/video/teodor-baconschi-expresiile-folosite-pe-blog-au-fost-scoase-din-context-14758.html

  20. Nicole, te admir la TVRINFO unde esti foarte buna.

    Revin la Baconschi,

    Foarte corecta pozitia dlui in conferinta de presa:
    De retinut o exprimare remarcabila: NU CEI LOVITI DE JAFUL TRANZITIEI SI DE RELELE ADUSE DE CRIZA ECONOMICA ,CARE I-A SARACIT AU FOST CEI DESPRE CARE AM VORBIT

    Adaug eu si te intreb : Aia care dadeau cu pietre fiind mai mult ca sigur platiti si angajati drept provocatori erau oare niste nemultumitii saraci. Colonelul ala in rezerva care este un insigator ordinar pre numele lui probabil neaos romanesc : umflatul ala cu mutra de Teohari Georgescu, recte Mircea Chelaru , este desigur manat de saracie sau poate liderul ara infractor al unor falsi revolutionari, probabili complici cu Iliescu la lovitura de stat si la furtul revoltei populare este iarasi probabil vreunul sarac?

  21. Erata si scuze generalului Chelaru, dar TVRINFO m-a indus in eroare caci asa l-a numit pe colonelul in rezerva Mircea Dogaru, la care de fapt m-am referit eu mai sus.

  22. Azi CCR se pronunta privind constitutionalitatea alegerilor comasate.
    Este evident ca, comasarea este constitutionala caci ea a mai existat cu aceiasi constitutie adica in jurisdictia unor parti din vechea constitutie neschimbate nici in asta actuala.
    Invocarea unui argument de natura economica in ceea ce priveste constuitutionalitatea unei legi, care argument intra de fapt la ceea ce se numeste oportunitate economica a legii, nu e de natura constitutionala ci este in mod evident un subiect clar al actiunii guvernului si parlamentului, incalca separatiunea puterilor in stat tocmai de CCR. Ar fi o grava eroare constienta si o actiune de tip bumerang in a permite sau cere CCR sa devina un instrument politic aproape declarat, caci dupa oportunitate economica financiara mai are doar sa o adauge pe cea politica.
    M-ar amuza copios, caci nimic nu ma mai socheaza sau intristeaza in tara mea, daca azi CCR in Decizie, daca aceasta va fi de neconstitutionalitate, la motivare sa spuna ca din oportunitate politica precum salvarea guvernului Boc de a satisface o cerere a strazii si a-si arata astfel slabiciunea sau pentru a da satisfactie lui Ponta-Crin declara neconstitutionala legea.🙂
    In opinia mea legea este constitutionala si asta vede orice idiot. Niste rationamente politologice chiar si ale unor foruri internationale nu sunt principii constitutionale obligatorii si trebuie invocate aici la acest nivel.

    Am zis asta ca sa fie zis inainte de anuntul Deciziei.

    PS Si eu dupa discursul Presedintelui care sper sa-mi raspunda nu numai la Cui Prodest? lucru de care ne ocupam si noi aici pe bloguri sau in media ci si cine si cum a facut si din ordinul cui, voi iesi din tacerea impusa privind actiunile puterii.

  23. Fata de toata laudarosenia USLista cred ca singurul lucru pe care trebuie sa-l spuna PDL ref la decizia CCR este doar ca CCR a apreciat diferit necesitatea economica de a se considera ca suntem intro situatie speciala care permite prelungirea mandatului alesilor locali

  24. Nicole,
    Ma intreb daca PDLului i-ar fi utila aceasta analiza pe care deja am postat-o la Elena Udrea. Poate ca tie iti va fi :):

    ion adrian a scris pe 26 Ianuarie 2012, 04:51 pm

    Dar sa continui cu ceva mai serios ca vad ca nimeni dintre marii analisti de pe aici nu s-a ostenit si oricum am spus sau am vrut sa spun ca dupa discursul presedintelui voi reveni in discutia de politica la zi cu raportare la toti actorii politici care urmand indemnul Presedintelui va fi nemiloasa dar nu cu rea credinta.

    Asadar cum trebuie citit, desigur in opinia mea, discursul prezidential?
    O s-o iau cronologic(fata de text) si pe puncte:

    1. Spune Presedintele referitor la milioane de cetateni :

    “Şi ei s-au simţit solidari cu cei care prin scandările lor, prin pancartele lor din pieţele oraşelor din ţară dădeau semnale legate de sărăcie, de aroganţă a politicienilor sau legate de corupţie. Este clar pentru mine că prima mea obligaţie este aceea de a restabili legătura de încredere între mine şi acea parte a populaţiei care şi-a pierdut încrederea în Preşedinte. ”

    Traducerea mea: Este o stare generalizata in tara de aroganta si de coruptie a politicului care pe langa ca duce la saracirea celorlalti jigneste si sfideaza populatia si o intoarce chiar si contra mea

    2. Spune Presedintele:
    ” Peste 80% dintre români au votat pentru Parlament unicameral şi pentru un număr maxim de 300 de parlamentari. Toate partidele fără excepţie se fac că uită de votul pe care românii l-au dat în noiembrie 2009, însă nu ezită să spună că ascultă vocea poporului. Eu nu aş crede pe niciunul din ei atât timp cât nu respectă acum un vot dat de români în proporţie de peste 80%. Repet: nu vizez niciun partid anume, ci toate partidele; indiferent ce declară, niciunul nu a vrut să mişte lucrurile înainte, …Poporul nu se serveşte numai în declaraţii la televizor, ci şi prin fapte;….Avem nevoie de un comportament modest şi decent al politicienilor…. atunci cand în ţară se impun măsuri de austeritate, parcă deranjează comportamentul arogant şi lipsit de modestie”

    Traducerea mea: Va arat dlor politicieni, fara exceptie, cartonasul galben pe care se poate ca electoratul sa-l transforme intrun cartonas rosu.

    3. Spune Presedintele:

    “Avem nevoie de oameni politici credibili şi acest lucru nu se poate face decât prin transparenţa cheltuielilor publice. Degeaba miniştrii vor anunţa proiecte pe care le-au făcut, dacă cetăţenii nu vor putea accesa în orice zi site-ul ministerului pentru a vedea aprobările pentru cheltuirea oricărui leu. Numai aşa Guvernul, politicienii de la nivel local, vor putea ieşi de sub suspiciunea fraudării fondurilor publice. ”

    Traducerea mea: Daca vreti ca oamenii sa nu va mai creda hoti aratati justificati cu transparenta totala cheltuirea banului public. Daca nu pe buna dreptate veti fi considerati hoti si pentru lume asta inseamna ca si sunteti

    4. Spune Presedintele:

    “Oricât de mare ar fi presiunea cu eticheta de dictator, voi continua să susţin fără rezerve toate instituţiile statului care luptă împotriva corupţiei, fie că vorbim de Poliţie, fie că vorbim de Parchet, fie că vorbim de Justiţie, ceea ce nu înseamnă neapărat că voi fi un om care să nu observe şi să nu se manifeste atunci când va constata sau când va crede că s-au produs erori….Aş vrea ca nimeni să nu mizeze pe laşitatea mea în a spune ce este de spus ”

    Traducere: Sa nu spere careva ca pot fi intimidat si pe cat voi putea eu in tara asta se va face Dreptate

    5. Spune Presedintele;

    ” În ultima perioadă societatea civilă de bună calitate s-a retras în cochilie, este timpul să revină pentru că altfel locul ei va fi ocupat de foarte mulţi neaveniţi care se vor revendica a fi reprezentanţii societăţii civile. Avem o intelectualitate care, probabil, descurajată de criză, descurajată de unele măsuri guvernamentale, descurajată de unele poziţii ale mele, s-a retras şi nu vrea să se mai implice în viaţa socială şi politică. Este un apel, dacă vreţi, pe care îl fac, la revenirea societăţii civile de bună calitate în prim-planul vieţii politice şi sociale prin contribuţiile pe care le poate aduce”

    Traducerea mea: Un apel catre societatea civila reala , din suparare pe Basescu, din dezamagire si frustrare sa renunte la lupta, la cea corecta si sa fie cuprinsa de un soi de blazare lasand pe altii sa-i uzurpe locul asa cum acum s-a cam intamplat cu Piata Universitatii

    6. Spune Presedintele:

    ” Partidele politice, toate, nu pot fi credibile spunând că reformează România când ele nu s-au putut reforma ele însele. Deci o reformare a partidelor este singurul element care poate credibiliza afirmaţiile că sunt pregătiţi să îşi asume modernizarea României în continuare, pentru că fără modernizarea României trebuie să ştiţi că se condamnă românii. …Aş spune, poporul şi-a făcut datoria cu privire la trecerea prin criză si a fost supus unor măsuri de austeritate severe. Este, de data aceasta, rândul politicienilor să asigure stabilitatea ţării şi continuarea proceselor de reformă. Fără stabilitate vă asigur că nu avem nicio şansă. Cu stabilitate politică, cu înţelegere între partide cu certitudine reuşim, şi ar fi păcat ca politicieni lipsiţi de responsabilitate să dea cu piciorul sacrificiilor pe care de doi ani le fac românii. În ceea ce mă priveşte, sunt de meserie comandant de navă şi n-am ratat niciodată destinaţia. ”

    Traducerea mea: Toare partidele daca sunt lasate de capul lor sunt o apa si un pamant, nereformate fac ceva numai impinse din spate si asta explica ca PDL a facut chiar multe.
    Dar atentie dl Basescu nu mai gireaza pe nimeni si nu va accepta ca politicieni lipsiti de responsabilitate sa incerce sa rateze ajungerea navei Romania la destinatie. Adica de acum, oricine este cu corectitudine alaturi de Presedinte de a duce nava in port va avea sprijinul politic necesar

    7. Spune Presedintele dar citez din memorie caci acest fragment nu este de gasit pe situl presidenty.ro ceea ce inseamna ca a fost un avertisment pe care Presedintele l-a considerat ulterior cam exagerat si eu fiind de aceiasi parere:

    Toate analizele arata ca anul 2012, partea a doua a anului, este un an in care zona euro risca sa intre din nou in recesiune. Din acest motiv, este esential ca Romania sa fie pregatita, pentru ca atunci nu vom putea miza pe sprijinul prietenilor nostri europeni. Romania va trebui sa faca fata cu resursele ei oricarei crize. De aceea indemnul meu pentru oamenii politici e prudenta, indemnul meu pentru romani e solidaritate, pentru ca nimeni nu poate scapa de criza individual.
    Din criza ori iesim toti tari, dar numai o data cu tara; Ori scoatem tara din criza si am iesit noi toti, ori daca nu salvari individuale nu exista. Avem un orizont, stim ce avem de facut, avem resursele sa trecem cu pagube minime prin aceasta criza. Suntem mult mai bine pregatiti decat in 2009, dar trebuie sa fim responsabili. Trebuie sa acceleram ceea ce am inceput in ultimii ani. Am semnat un parteneriat strategic cu Turcia, trebuie sa privim si catre Polonia si statele Baltice, pentru ca daca se confirma intrarea in recesiune, zona care va iesi prima din criza va fi zona non-euro. Prioritatea pentru Zona euro va ramane in continuare piata datoriilor. Fara sa uitam India, traditionalii nostri prieteni din China”

    Cred ca cele de mai sus sunt rezumate intro exprimare mai putin categorica :

    “Vor câştiga bătălia cu viitorul naţiunile care vor avea state flexibile, administraţii debirocratizate şi care vor fi pregătite să absoarbă şansa relansării economice. În momentul de faţă nu se mai poate miza pe investiţiile străine pentru crearea locurilor de muncă, cel puţin în Europa investiţiile străine au scăzut foarte mult. De aceea, orientarea corectă a resurselor de investiţii pe care le are anul acesta bugetul de stat este esenţială pentru menţinerea locurilor de muncă şi creşterea numărului acestora.”

    Traducerea mea fata de aceste doua texte puse unul langa altul: Prin noi insine in primul rand si atentie jur imprejur fara sa neglijam nicio oportunitate favorabila Romaniei
    Desiur caacest prin noi insine nu ne mai permite erorile de pana acum si vae celor care mai vor gresi.

  25. Bibliotecaru a scris pe 29 Ianuarie 2012, 09:51 am

    @ Elena Udrea

    Doamnă Ministru,
    Guvernul abia acum a reuşit să mă scoată din sărite cu adevărat. Încă mai sper că nu este adevărat şi de fapt este o intoxicare. Nu am auzit însă pe nimeni să dezmintă acest zvon… şi am aşteptat să facă asta. Mai mult, astăzi l-am auzit chiar pe domnul Ponta confirmând ştirea.

    De unde şi de la cine a primit mandat Guvernul României să semneze Anti-Counterfeiting Trade Agreement (ACTA)? Este în programul de guvernare? A întrebat Parlamentul? A făcut referendum? Guvernul face chiar ce vrea acolo în Palatul Victoria?

    Acest acord este, în mod clar, instrumentul cel mai complex de cenzură ce poate exista în lume la ora actuală. Sub faţada că se doreşte respectarea drepturilor de autor se controlează de fapt libera exprimare pe ultima citadelă a libertăţii cuvântului, spaţiul internet. Puţin le pasă guvernului că se piratează pa internet filme şi muzică, ei vor să pună control asupra informării, precum wikileaks.

    Când un blog se închide pe motivul încălcării dreptului de autor, cine să mai probeze ce anume a încălcat efectiv. Poate că eu dau un citat din Cioran şi încalc drepturile de autor… nici nu contează pentru că blogul este închis.

    În acest moment Preşedintele României nu mai poate folosi ca argument libertatea de exprimare ca să demonstreze că nu este dictatură în România, semnătura pe care România a dat-o sistemul internaţional de cenzură este o dovadă clară a dorinţei de cenzură.

    Este incredibil un acest gest şi incalificabil… Nici măcar nu s-a anunţat că România semnează aşa ceva a trebuit să aflu de pe…

    http://www.activistpost.com/2012/01/eu-signs-acta-global-internet.html

    Incalificabil. Nu credem că ţara asta ajunge o o entitate atât de slugarnică către Noua Ordine Mondială. Nimeni şi nimic nu silea România să-şi vândă astfel suveranitatea spaţiului internet.

    Încă mai sper că este o campanie de dezinformare… dar dacă nu este, Guvernul Boc şi Traian Băsescu sunt de cea mai mare ruşine aistorie pentru că pot vinde cu atâta uşurinţă suveranitatea României şi poporul român.

    Raspunde acestui comentariu
    ion adrian a scris pe 29 Ianuarie 2012, 10:39 am

    De acord cu Biblio. Pentru asta ar trebui sa iasa elitele si intelectualii in strada

    Hai sa-i aud pe eusebiu , pe ghita, pe mircea si pe porto ce au
    de zis

  26. Boc si acest guvern intra de acum in istorie cu acestea de mai jos ca succinta dare de seama, dar si sfat de viitor, nu cu masturbarile impotentilor de la USL:

    “În câteva cuvinte, aş vrea să le spunem românilor ce înseamnă această stabilitate economică a ţării, câştigată cu atâta greutate şi cu atât de multe dureri din partea oamenilor. Pentru anul 2011, România, după doi ani de cădere economică – 2009 şi 2010 – încheie cu o creştere de aproape 2,5%, una dintre cele mai mari creşteri economice din Uniunea Europeană. Deci, repet, după doi ani de cădere economică – 2009 şi 2010 – în 2011 avem una dintre cele mai importante creşteri economice din UE. Doi. Pentru 2012, atât Comisia Europeană, cât şi FMI, apreciază, prin prognozele date, că România va avea o creştere economică peste cea din zona euro. În al treilea rând, inflaţia este la cel mai scăzut nivel din ultimii 20 de ani. În al patrulea rând, avem cea mai mică datorie publică pe cap de locuitor din UE. Rata şomajului este cu două puncte sub media UE. Cursul euro-leu a rămas şi este stabil. Deficitul bugetar este sub control şi fără probleme de finanţare a acestuia. De asemenea, stabilitate economică înseamnă că nu avem un risc de neplată a salariilor şi pensiilor. Şi, nu în ultimul rând, stabilitatea economică a ţării înseamnă şansa, în viitorul apropiat, de mărire a salariilor şi pensiilor. Această stabilitate economică a ţării trebuie apărată cu orice preţ. Şi spun că nici un preţ nu este prea mare – plătit de un politician sau de politicieni – pentru a apăra ceea ce românii au câştigat cu munca şi cu suferinţele lor.”

    Multumesc dle PM Boc ai aparat tara si Presedintele ei, cat timp a fost posibil, cat timp nu te-a covarsit tradarea si nu te-au sufocat tradatorii.

  27. Ziua de 6 februarie va rămâne în istoria USL drept Lunea neagră, sau momentul în care a pierdut războiul. Din acest punct USl va începe să scadă.

    Toate armele aruncate în joc – televiziuni, mitinguri de stradă, lamentaţii la Bruxelles, greve parlamentare, deci tot arsenalul a fost epuizat. Şi? Ce sperau oare azi? Că Traian Băsescu le va face pe plac, sub şantajul şi presiunea acestei armate mediatice, că acest om va capitula ? Că Traian Băsescu va ieşi cu un premier fantomă care să pice, numai aşa de dragul alegerilor anticipate ? Nu, exclus, trebuie să ai mintea puţină a lui Crin ca să poţi crede aşa. Până la urmă, un gest de acest gen, o joacă, până la urmă, cu România, mă întreb şi-ar fi permis-o cineva…

    Să mergem pe scenariul opoziţiei din această ţară.

    Adică, luni seara, Traian Băsescu ar fi trebuit să propună un premier de catifea, un maghiar, un tătar, un Igaş sau o Udrea sau pe oricine, să fi făcut cu ochiul către PDL şi să le spună : pe acesta îl demiteţi ,că aşa vor Ponta şi Antonescu. Apoi, eu mai vin cu încă un pion şi pe acela…să-l trântiţi.

    Mai rău, aceşti premieri desemnaţi trebuia să se joace şi ei cu nişte ministere, adică să desemneze tot la oha miniştrii pe Pantera Roz, Mickey Mouse sau alte drăcii care evident să nu primească girul parlamentului. O hârjoană penibilă pentru că asta era vrerea opoziţiei.

    Mie mi-e ruşine, sincer, cu asemenea stil de a face opoziţie. Adică te uiţi şi vezi că ţi-au ieşi bine mitingurile de stradă, ai trecut peste pragul de 50, nu cu mult adică, ai vreo 52 -53% şi sari repede până nu se desumflă, cu alegerile. Oare poporul acesta e atât de imbecil pe cum îl cred cei doi lideri ? Nu cred…

    Mai mult, Traian Băsescu făcea jocul celor doi, promova alegerile, USL făcea 51% şi apoi îl ameninţau pe el cu demiterea. Adică Băsescu intra într-un şantaj de-a dreptul grotesc. I s-ar fi găsit nod în papură din orice, pentru a fi suspendat. Că poartă bască, poate că râde prea des, că se uită câş, că nu ştiu ce a mai făcut împotriva Constituţiei…

    Deci, Traian Băsescu sub presiunea a 7000 de manifestanţi (câţi bani oare a cheltuit Voiculescu să-i ţină pe oameni în frig o lună ?) a Antenelor, şi-ar fi săpat singur groapa.

    Uite că nu-i aşa. Traian Băsescu a ieşit destul de diplomat din încercuire cu un..diplomat. Dar unul de categoria 1.

    E răsuflat deja gestul USL de a anunţa că nu validează noul cabinet. Pe cine mai pasionează? Pe nimeni. De acum înainte Voiculescu trebuie să caute altă strategie. Nu de alta, dar poate că şi scorul de 40% în noiembrie este unul deja prea mare pentru Ponta şi Crin.

  28. Mihai Răzvan Ungureanu, şeful Serviciului de Informaţii Externe, a fost desemnat să formeze un nou guvern şi, după cum se arată situaţia, va reuşi să-l treacă prin Parlament, în ciuda opoziţiei bovine a mercenarilor Moscovei. UNPR va susţine guvernul, UDMR va susţine guvernul, deputaţii minorităţilor vor susţine guvernul lui Ungureanu.

    Numirea şefului spionilor la cîrma guvernului nu ar trebui să ne mire foarte mult. Pe mine nu mă miră, cu atît mai mult cu cît îmi confirmă un scenariu pe care l-am avansat acum două săptămîni.

    Pentru că nu am mai multe de spus decît ce este acolo, (vezi articolul Ultima bătălie a războiului rece) o să-mi permit să mă citez:

    „Eu unul văd o confruntare nu între PD-L şi USl, care sînt doar infanteriştii, văd o confruntare între Washington şi Moscova, care încearcă să-şi delimiteze sferele de influenţă la marginea Europei civilizate.”

    „România sub Traian Băsescu a făcut paşi mari către Europa şi ameninţă să scape definitiv de sub influenţa Moscovei. România este membră NATO, membră UE, găzduieşte tabere militare americane aflate chiar în coasta Rusiei.”

    „O lovitură magistrală a strategilor Washingtonului şi poate ai Tel-Avivului, o mutare de şah-mat care dovedeşte că americanii nu au de gînd să lase la guvernare clica pro-moscovită ostilă şi pentru asta au pus în mişcare un mecanism ale cărui dimensiuni gigantice putem doar să le bănuim.

    „Nu ştiu cum va contraataca Moscova, dar trebuie să înţelegem că americanii nu vor lăsa România să cadă sub influenţa Rusiei şi nu vor economisi nimic, pentru a-şi atinge scopul”.

    „Ca urmare, aş putea paria pe orice că USL nu va ajunge vreodată la guvernare. Şi deci, nici Ponta nu va ajunge prim ministru, nici Antonescu preşedinte!”

    Nu ştiu dacă are vreo semnificaţie, dar, pe lîngă alte şcoli, Ungureanu a susţinut masteratul în Studii Ebraice la Oxford Centre for Hebrew and Jewish Studies din cadrul Universităţii Oxford.

    Aşadar, Mihai Răzvan Ungureanu, un pion mutat pe o tablă de şah de ale cărei dimensiuni sîntem prea mici ca să ne dăm seama.

    Este de aşteptat ca Moscova, prin reprezentaţii ei, să atace în continuare cu cei doi nebuni.

  29. Ziua de 6 februarie va rămâne în istoria USL drept Lunea neagră, sau momentul în care a pierdut războiul. Din acest punct USl va începe să scadă.

    Toate armele aruncate în joc – televiziuni, mitinguri de stradă, lamentaţii la Bruxelles, greve parlamentare, deci tot arsenalul a fost epuizat. Şi? Ce sperau oare azi? Că Traian Băsescu le va face pe plac, sub şantajul şi presiunea acestei armate mediatice, că acest om va capitula ? Că Traian Băsescu va ieşi cu un premier fantomă care să pice, numai aşa de dragul alegerilor anticipate ? Nu, exclus, trebuie să ai mintea puţină a lui Crin ca să poţi crede aşa. Până la urmă, un gest de acest gen, o joacă, până la urmă, cu România, mă întreb şi-ar fi permis-o cineva…

    Să mergem pe scenariul opoziţiei din această ţară.

    Adică, luni seara, Traian Băsescu ar fi trebuit să propună un premier de catifea, un maghiar, un tătar, un Igaş sau o Udrea sau pe oricine, să fi făcut cu ochiul către PDL şi să le spună : pe acesta îl demiteţi ,că aşa vor Ponta şi Antonescu. Apoi, eu mai vin cu încă un pion şi pe acela…să-l trântiţi.

    Mai rău, aceşti premieri desemnaţi trebuia să se joace şi ei cu nişte ministere, adică să desemneze tot la oha miniştrii pe Pantera Roz, Mickey Mouse sau alte drăcii care evident să nu primească girul parlamentului. O hârjoană penibilă pentru că asta era vrerea opoziţiei.

    Mie mi-e ruşine, sincer, cu asemenea stil de a face opoziţie. Adică te uiţi şi vezi că ţi-au ieşi bine mitingurile de stradă, ai trecut peste pragul de 50, nu cu mult adică, ai vreo 52 -53% şi sari repede până nu se desumflă, cu alegerile. Oare poporul acesta e atât de imbecil pe cum îl cred cei doi lideri ? Nu cred…

    Mai mult, Traian Băsescu făcea jocul celor doi, promova alegerile, USL făcea 51% şi apoi îl ameninţau pe el cu demiterea. Adică Băsescu intra într-un şantaj de-a dreptul grotesc. I s-ar fi găsit nod în papură din orice, pentru a fi suspendat. Că poartă bască, poate că râde prea des, că se uită câş, că nu ştiu ce a mai făcut împotriva Constituţiei…

    Deci, Traian Băsescu sub presiunea a 7000 de manifestanţi (câţi bani oare a cheltuit Voiculescu să-i ţină pe oameni în frig o lună ?) a Antenelor, şi-ar fi săpat singur groapa.

    Uite că nu-i aşa. Traian Băsescu a ieşit destul de diplomat din încercuire cu un..diplomat. Dar unul de categoria 1.

    E răsuflat deja gestul USL de a anunţa că nu validează noul cabinet. Pe cine mai pasionează? Pe nimeni. De acum înainte Voiculescu trebuie să caute altă strategie. Nu de alta, dar poate că şi scorul de 40% în noiembrie este unul deja prea mare pentru Ponta şi Crin.
    Mihai Ionescu

  30. Ultima batalie a razboiului rece
    Mircea Margarit

    Mihai Răzvan Ungureanu, şeful Serviciului de Informaţii Externe, a fost desemnat să formeze un nou guvern şi, după cum se arată situaţia, va reuşi să-l treacă prin Parlament, în ciuda opoziţiei bovine a mercenarilor Moscovei. UNPR va susţine guvernul, UDMR va susţine guvernul, deputaţii minorităţilor vor susţine guvernul lui Ungureanu.

    Numirea şefului spionilor la cîrma guvernului nu ar trebui să ne mire foarte mult. Pe mine nu mă miră, cu atît mai mult cu cît îmi confirmă un scenariu pe care l-am avansat acum două săptămîni.

    Pentru că nu am mai multe de spus decît ce este acolo, (vezi articolul Ultima bătălie a războiului rece) o să-mi permit să mă citez:

    „Eu unul văd o confruntare nu între PD-L şi USl, care sînt doar infanteriştii, văd o confruntare între Washington şi Moscova, care încearcă să-şi delimiteze sferele de influenţă la marginea Europei civilizate.”

    „România sub Traian Băsescu a făcut paşi mari către Europa şi ameninţă să scape definitiv de sub influenţa Moscovei. România este membră NATO, membră UE, găzduieşte tabere militare americane aflate chiar în coasta Rusiei.”

    „O lovitură magistrală a strategilor Washingtonului şi poate ai Tel-Avivului, o mutare de şah-mat care dovedeşte că americanii nu au de gînd să lase la guvernare clica pro-moscovită ostilă şi pentru asta au pus în mişcare un mecanism ale cărui dimensiuni gigantice putem doar să le bănuim.

    „Nu ştiu cum va contraataca Moscova, dar trebuie să înţelegem că americanii nu vor lăsa România să cadă sub influenţa Rusiei şi nu vor economisi nimic, pentru a-şi atinge scopul”.

    „Ca urmare, aş putea paria pe orice că USL nu va ajunge vreodată la guvernare. Şi deci, nici Ponta nu va ajunge prim ministru, nici Antonescu preşedinte!”

    Nu ştiu dacă are vreo semnificaţie, dar, pe lîngă alte şcoli, Ungureanu a susţinut masteratul în Studii Ebraice la Oxford Centre for Hebrew and Jewish Studies din cadrul Universităţii Oxford.

    Aşadar, Mihai Răzvan Ungureanu, un pion mutat pe o tablă de şah de ale cărei dimensiuni sîntem prea mici ca să ne dăm seama.

    Este de aşteptat ca Moscova, prin reprezentaţii ei, să atace în continuare cu cei doi nebuni.

  31. Dle Mircea,
    Dar cu Soros si Mark Rich cum stam?🙂

  32. PS. In rest ca este un razboi mai mare, sunt de acord si alaturi de tine, sunt cam singurul care am vorbit in clar si de ulta vreme, de implicarea Mosccovei(caci cand spun KGB asta spun) prin agentii ei din RTV si A3, bloguri dar si din partide care sunt impanzite de „conserve”.
    Si am spus ca nu e o intamplare ca Piata era conectata cu incercarea de a se produce violenta cu victime caci de ce oare a adus abramburica studentii in piata? si noroc ca cineva i-a dejucat planul pregatit cu antenele, cele care trebuiau sa procure scandalul mediatic cu crimele si abuzurile jandarmilor, iar astea trebuiau sa fie cartuse ptr tradatorul Ponta la Bruxelles care deja isi stabilise participarea, ca doar nu degeaba era dlui negru la fata asta seara, din motive mult mai cosistente decat ale basitului ala de Crin.
    Dar referirea la Soros si Rich ramane si astept sa vad ce spui.

  33. PPS. aici mai sus sunt concentrate toate analizele esentiale facute de mine incepand din 14-15 ianuarie.

  34. Rostogolesc de la EU blog:
    ion adrian a scris pe 07 Februarie 2012, 04:18 pm

    Jigodia CPreda mult l-a mai urat pe Boc daca mi-a banat mesajul meu de ieri prin care ii multumeam lui Boc pentru cele facute. Imi inspira greata acest tradator.

  35. La Multi Ani!!!

  36. Multumesc, doamna draga. Sper sa ne vedem la un moment dat…

  37. sper si eu ..cum sa nu..


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Categorii

%d blogeri au apreciat asta: