Postat de: nicoletasavin | 11/05/2012

Ora de veghe: Ediţie magică cu Sanda Manu

Marele OM Sanda Manu este oaspetele Orei de Veghe în vinerea dedicată Excelenţelor.Patru magnifici: Sanda Manu, Radu Beligan, Oana Pellea şi Irina Petrescu
56 de ani de regie teatru şi profesorat.
14 promoţii de actori. Profesoara prin excelenţă. Dascălul apostol.
O viaţă în şi pentru teatrul românesc.
O viaţă comprimată într-o oră care sper să fie magică pentru voi toţi.
Pentru mine, ca gazdă, este. Emoţiile mă copleşesc deja.
Nu rataţi întâlnirea cu Sanda Manu de la ora 22.00, pe GiGa TV.

P.S. În ultimul timp am semnalat emisiunile doar pe facebook.
Doi prieteni de suflet – Brânduşa şi Marian – mă ceartă ca nu le mai mai anunţ şi pe blog.
Le-am promis să revin. Iată-mă!


Responses

  1. Ai anuntat tu stirile giga tv, dar eu am sarit pe taste, fericit cum spune Sanda Manu , fericit ca am putut urmari aceasta intalnire intre voi doua
    Excelenta emisiune, senzationala dna Sanda Manu si un realizator de exceptie, Nicoleta Savin.

  2. Multumesc, Ioane.
    Meritul e al Doamnei Sanda Manu. Eu n-am facut decat s-o pun in valoare, asa cum incerc, fara exceptii, cu toti invitatii.
    Ca a fost chimie intre noi s-a vazut si am recunoscut amandoua la final.

  3. Bine mi-ai revenit!😛
    Ma interesez cand este reluarea! Am un suflet ce nu-l pot lipsi de ludic si…am ratat emisiunea!😛
    Iertare!

  4. eu am sarit pe pat si prin toata casa! ai anuntat tu stirile la gigatv dar eu nu am gigatv la RDS. o sa fac reclamatie sau asa.

  5. Bai ai, ai si pe analog, ai si pe digital, piticule. Da o cautare si gasesti

  6. Nicole,
    Dar tocmai ce spui tu ca ai incercat sa faci si ti-a iesit foarte bine, este stiinta,si arta moderatorului, interviatorului(🙂 )
    Era cat pe ce sa spun si eu acestea, dar mi s-a parut ne necesar ptr conciziunea ce mi-o doream🙂

    PS. Ptr cei care ma credeau si ma cred exagerat:

    http://www.nasul.tv/2012/05/12/prietenul-lui-andrei-marga-vladimir-filippov-coleg-cu-carlos-sacalul/

  7. http://m.jurnalul.ro/stiri/observator/dinescu-incompatibil-dupa-ce-si-a-incheiat-mandatul-la-cnsas-612633.html


Lasă un răspuns

Categorii

