Postat de: nicoletasavin | 16/05/2012

Ora de veghe: Doru Mărieş despre Revoluţie şi Contrarevoluţie

Revoluţionari. Puţini au fost, mulţi au mai rămas.
Doru Mărieş este un ghimpe în coasta multora.
Şi singurul revoluţionar aflat în război cu Ion Iliescu.

Liderul Asociaţiei „21 decembrie 1989” vine la Ora de veghe, astăzi, de la ora 22.00, la GiGa TV.

Vom vorbi despre revoluţia deturnată şi confiscată, despre mineriade, despre profitori şi victime, despre eroi şi impostori, despre greve ale foamei şi victoria la CEDO.

Mă tem că ora va trece precum secunda. Aşa încât, dacă restauraţia nu va mătura fragila democraţie românească, va fi nevoie de multe emisiuni care să ne spună de unde am plecat pentru a înţelege unde am ajuns.


Responses

  1. „singurul revoluţionar aflat în război cu Ion Iliescu”. Zău?

  2. http://old.banateanul.ro/articol/ziar/timisoara/ocrotitorul-criminalilor/4209/66/

  3. Da Nicole, ar trebui sa-i ceri scuze lui MM ptr ca nu ai stiut de el dar nici eu nu am stiut. Maries ar trebui sa vorbeasca despre astfel de oameni . De ce nu o face?🙂
    E roman.


Lasă un răspuns

Categorii

