Postat de: nicoletasavin | 22/05/2012

Ora de veghe: Cu Valeriu Stoica despre şansele dreptei româneşti

Ce şanse (mai) are dreapta în România?
Cine s-ar alătura unui eventual proiect propus electoratului de către Mihai Răzvan Ungureanu?
Dialogul cu Valeriu Stoica la Ora de veghe în această seară, de la ora 22.00, la GiGa TV, va încerca să răspundă la aceste întrebări.
Dacă aveţi nedumeriri pe care vi le-ar putea risipi Valeriu Stoica, nu vă sfiiţi să le enunţaţi aici sau pe facebook până la ora 21.30.


Responses

  1. Nicole,
    De ce ar fi trebui urmat Ungureanu odata ce ca PM nu a avut forta sa recunoasca ca retinerea aceea de CASS de la pensinari de fapt este ilegitima si imorala de la bun inceput?
    Crede cineva ca un viol odata descoperit azi(constatarea CCR) dar produs acum un an, in prioada trecuta de un an a fost mai putin de fapt un viol?

    PS Stii ca am publicat aici cele ce i le-am transmis si lui asa ca nici macar scuza prostiei nu o are.🙂

    In rest il apreciez mult dar de aceea am si pretentii…..

  2. Ioane, intra pe facebook, pe contul meu… http://www.facebook.com/nicoleta.savin.9 … e invazie de intrebari…si comode, si incomode… ai ce face acolo… ai cu cine polemiza, e chiar fain

  3. Excelenta alegere si invitatie, e o placere sa-l ai invitat pe dl Stoica.
    Doi, nu cred ca proiectul MRU va fi divulgat acum, eu cred ca in functie de rezultatul la locale se vor decide, ce si cum.
    Cind spun ce si cum, ma refer strict la forma – adica intrare in PD-L cu un numar de INTELECTUALI AFLATI IN PREAJMA DOMNULUI UNGUREANU, sau o constructie de tip „MISCARE”
    Spun ce am mai spus – CAS-ul nu cred ca a fost o bilba a guv. UNGUREANU, ci doar un moment nepregatit, pt ca a venit atunci peste guvern.
    Eu cred ca cresterea salariilor la bugetari a fost ESECUL – si mai cred ceva -SI PONTA A GRESIT CA NU A MARIT CU 15,16% salariile bugetarilor, acum.
    Nu intru in detalii, voi spune simplu – BANII AIA INTRAU ACUM RAPID IN CONSUM NU SE DUCEAU PE MEDICAMENTE ORI LA SALTEA-PUNCT.
    A sa nu uit, REGRET RETRAGEREA LUI EUSEBIU, chiar daca toata lumea, inclusiv eu, l-am certat si unii l-au suparat………..

  4. Sebi s-a retras?🙂 Interesanta veste!🙂 Se spune ca in Cluj a aparut un popa dement si legionar care explica in fiecare seara clujenilor cum a tradat Boc Transilvania🙂 Zapa King vezi ca uneori blondele nu poarta noroc🙂


Lasă un răspuns

Categorii

