Postat de: nicoletasavin | 08/06/2012

Ora de veghe – Seara Excelenţelor la pătrat: scriitorul Mircea Cărtărescu şi sculptorul Ioan Ladea

Seară de excepţie la Ora de veghe, cu doi invitaţi de marcă.
De la ora 21.00, în spaţiul alocat până ieri emisiunii electorale „In dialog cu Nicoleta Savin”, Ioan Ladea va radiografia sculptura românească contemporană.
De la ora 22.00, la Ora de veghe, în vinerea declarată ca fiind „Seara Excelenţelor”, îl am ca oaspete pe Mircea Cărtărescu. Nu cred că mai are nevoie de prezentare. E al patrulea om de litere important care mă onorează cu prezenţa la Ora de veghe, după criticul Alex Ştefănescu şi scriitorii Augustin Buzura şi Nicolae Breban.
Vă cer două ore din viaţa dumneavoastră, cu promisiunea că nu veţi regreta.


Responses

  1. Every word you say
    Every game you play
    Every night you stay
    (Ill be watching you)!😛

  2. Succes!

    PS . Doresc insa sa revin la subiectul Adrian Majuru cu care ai facut o emisiune pe la sfarsitul lui mai, referitor la care am scris:

    „Excelenta emisiunea cu dl Adrian Majuru pe care abia ai terminat-o!”

    Era scris la cald caci abia se terminase emisiunea ta.
    Tu mi-ai multumit si am mers cu totii mai departe.

    Numai ca eu fiind placut impresionat de acest domn Majuru pe care atunci la tine l-am vazut si auzit prima oara, am intrat pe google sa mai vad ce mai gasec despre eveventual texte iscalite de dsa dar m-am dezumflat si daca voi mai cauta asa ceva o voi face cand imi va fi trecut dezamagirea produsa de textul de la acest link

    http://oraderomania.oradestiri.ro/manipulare-ca-prostie-nu-poate-fi-scandalul-patapievici-eminescu-rascolit-dupa-10-ani/spatiul_public/2012/05/30/

    Textul dlui Majuru incriminat mai sus de dl Razvan Matescu a aparut, ce coincidenta ciudata ?!, chiar in ziua in care eu l-am admirat in emisiunea ta, adica 28 mai 2012.

    Nu cred ca este nevoie sa spun ca sunt din 2002 de aceiasi parere cu dl Mateescu, ca unul care a citit integral articolul dlui Patapievici, articol peiorativ nu ptr Eminescu, ci ptr cei, care in pas cu moda se leapada de el.

    Uite un subiect ptr emisiunea cu dl Cartarescu si nu numai.

    Dar Majuru m-a dezamagit caci nu cred ca nu a citit acel articol si deasemeni ca si R Mateescu nu inteleg ce l-a gasit dupa 10 ani?
    Miroase cam urat.🙂

  3. PS Asa dar acest Majuru stia din 28 mai ce vrea sa faca Ponta cu ICR. Ei mai fratie, sa nu le f..eu m…. in c…?

  4. Si daca tot mananca rahat cu dragostea lui de Eminescu sa-l vad Vineri la comemorarea de la Belu.


Lasă un răspuns

Categorii

