Postat de: nicoletasavin | 29/10/2012

Ora de veghe: Cu istoricul Georgeta Filitti despre rolul elitelor

Pe cuvânt de onoare că nu ştiu ce să o întreb mai întâi pe Georgeta Filitti, distinsa şi charismatica invitată din această seară a Orei de veghe.

Dacă ar fi doar o excelenţă în istorie ar fi relativ simplu. Dar e un spirit enciclopedic, o conştiinţă martor, o aristocrată cu care poţi dialoga zile în şir fără a vorbi platitudini.

Nu mă îndoiesc că întâlnirea cu doamna Filitti va fi una memorabilă, aşa încât merită să fiţi alături de noi, de la ora 19.00, la Naşul TV.


Responses

  1. Chiar daca esti o femee secsoasa, e cazul sa-l convingi pe porkul de „mitic” sa-si refaca blogul

  2. Porkul de „mitic” (imputit si fara de caracter) si-a refacut blogul de muuuuuuuuult.
    Baga ochiul aici, Katrina:
    privescdecivad.blogspot.com

    Dragilor, iertata-mi fie exprimarea, dar mi-a mancat sufletul si zilele🙂

  3. Pork NU!
    Măgar DA!
    Mitic DA!
    Împuţit şi fără caracter DA!
    Aşa şi?
    Contează astea bre nevastă dacă te iubesc?🙂
    Apropo de mâncat suflet şi zile:
    IAR NU MI-AI ÎNCĂLZIT MÂNCAREA ASTĂZI!
    PÂNĂ VII DISEARĂ O SĂ-MI PLESNEASCĂ OCHII DE FOAME!🙂
    Hai Katrino că m-am plictisit fără tine.
    N-aveam cu cine să mă-n jur!🙂


Lasă un răspuns

Categorii

