Postat de: nicoletasavin | 21/01/2013

Ruşine, Mihai Beltechi!

Din ce în ce mai des, o dispută în care s-au epuizat argumentele şi adevărurile se rezolvă prin insulte, calomnii şi atacuri la persoană. Poate că şi acestea pot fi permise  – nu ştiu, cât timp vorbirea suburbană îmi este străină – dacă limbajul grobian îi afectează doar pe combatanţi.

Când lăturile sunt aruncate peste viii şi morţii din familii, când o mamă (moartă de ceva timp), un copil şi o soţie, toţi nevinovaţi şi fără de habar despre disputa în cauză, sunt împroşcaţi cu mizerii, orice limită a demnităţii umane este depăşită şi se intră în tărâmul abjecţiei umane.

Vorba lui Petru Creţia, după ce ai fost înjosit prin insultă – pentru presupuse imperfecţiuni ori defecte de care s-ar face vinovată mama natură sau au fost inventate de minţi bolnave de ură – te afli şi mai înjosit dacă ripostezi.
Nu o să fac asta.
Mă gândesc serios dacă arbitrajul unei instanţe nu ar fi necesar pentru a judeca injuriile incalificabile ce mi-au fost aduse de către nişte persoane pe care nu le-am atins nici cu o floare şi pe care nu le cunosc decât din spaţiul virtual.

Dacă aveţi de împărţit ceva cu Eusebiu, certaţi-vă cu el. Nici un om de pe lume nu răspunde pentru ce gândeşte sau pentru ce face, îndreptăţit sau greşit, un alt om, rudă de sânge sau prin alianţă.
Ştiu că, onest, mi-am respectat idealurile, aceleaşi din 1990, chiar dacă acestea nu coincid cu cele ale soţului, rudelor, prietenilor sau colegilor mei. Am fost şi rămân un om cu convingeri de dreapta, indiferent cât vânt ar bate în pânzele stângii din România.  Sau chiar dacă dreapta e sublimă, dar lipseşte azi.

Mihai Beltechi, nu m-ai jignit pe mine, aşa cum, poate, îţi imaginezi. Nici tu, nici aliaţii tăi (comanditari sau mânuitori de condeie) din acest război care nu-i al meu.

Pe voi v-aţi jignit şi v-aţi înjosit, lovind într-o femeie aflată în lumea celor drepţi, într-una aflată între cei vii şi într-un copil.

În numele lor, vă desfid eu, cea vie, pentru micimea voastră de caracter.
Ruşine, Mihai Beltechi! Dacă erai când s-a împărţit ruşinea… Dacă nu, Dumnezeu cu mila pentru tine şi prietenii tăi!


Responses

  1. Hmmmm, observ că a trecut de moderare.
    Repet:
    Dacă nu-ţi convine răspunsul meu n-ai decât să-l ştergi.
    Eu aşa gândesc şi ăsta sunt!
    Altul mama ta soacră nu mai poate să facă din cauze de deces!
    🙂
    Noapte bună.

  2. De ce să şterg?
    Şi pentru soţul meu, adevărurile universale rămân valabile:
    Libertatea fiecăruia dintre noi se opreşte acolo unde o face imposibilă pe cea a celorlalţi.

    Rămân aceeaşi Nicoleta Savin, consecventă cu idealurile enunţate din 1990 până astăzi, în aşteptarea lor.
    Chiar dacă ele, vorba lui Andrei Pleşu, se vor îndeplini când nu voi mai fi în această lume.
    Unii spun că-s corecte. Alţii, printre care te numeri de ceva timp, că-s greşite.
    Eu spun că-s de bună credinţă şi că nu le-am inventat.

    Nu trebuie să iubesc tirania majorităţii instalată prin vot în România. Nici s-o legitimez.
    Pot s-o constat. Să mă supun ei. Sau să nu mă supun.
    Răul meu suprem nu este cel identificat de tine anterior.
    Este o crimă? Mă fac vinovată de delict de opinie?
    Nu cred în spiritul critic care priveşte doar unde doreşte, scoate din context, ignoră trecutul şi principiul cauză-efect şi refuză corelaţiile.
    Nu cred în linişte, am mai trăit-o, dar asta nu m-a împiedicat să vorbesc cu voce tare.
    În România, răul suprem este dat de SISTEM, nu de o instituţie sau alta, de un om sau altul.
    Cine îl slujeşte e OK, cine îl denunţă, este eliminat, mai mult sau mai puţin explicit.
    Dreptul la opinie mi-e consfinţit de Constituţie, nu doar de tinereţea şi de sănătatea mâncate prin redacţii.
    Am făcut pentru România tot ce mi-a stat în puteri.
    Mult sau puţin, nu ştiu. Alţii vor judeca. Pe atunci nu eram împreună.
    Imi sugerezi acum că n-aş fi făcut mare lucru.
    De decis dacă am greşit sau nu vor decide cei care mă ascultă, mă privesc sau mă citesc.
    Puternicii zilei nu m-au iubit niciodată, de la Iliescu, via Constantinescu, până la Băsescu şi companiile lor.
    Dar m-au respectat, deoarece ei ştiu că firul de nisip poate bloca un mecanism.

    Imi pare rău dacă te-am dezamăgit.
    Viaţa merge înainte şi sub soare nu-i absolut nimic nou, parol… 🙂

  3. Domnule Diaconu Eusebiu, sau oricine ai fi, constat cu durere ca mai exista oameni, ca domnia ta, ce au atata ura fata de alti oameni si care prin cele comentate mai sus arata cum nu trebuie sa se comporte un om cinstit. Din partea unui amarat de pensionat medical, in varsta de 64 ani, operat cu proteza de sold de 19 ani, cu o pensie de 522 lei dupa 35 ani de munca, avand in ingrijire un copil ranit pe 23 Decembrie 1989 la TVR, ramas handicapat fizic si psihic, care nu a fost Pionier, membru UTC, membru PCR, nu sunt inregimentat in niciun partid sau organizatie de orice fel, asa ca imi permit sa-ti trimit protestul meu fata de comportamentul si in special de vorbele adresate doamnei Nicoleta Savin. Sa-ti fie rusine ! Se vede foarte clar faptul ca in afara de Mudaria 3 nu mai cunosti alte posturi TV. Una doua, ii tot dai cu ce a facut sau nu Traian Basescu, dar uiti ca NU a fost numai acesta, de 23 ani la putere si ca din cauza lui Ion Iliescu si gastii create de acesta eu si altii ca mine nu putem afla cine este de vina pentru cei peste 1000 de morti si peste 4000 de raniti din Decembrie 1989 si care, din mormant, ne cer sa le facem dreptate. Dumneata il aperi pe Ion Iliescu si oamenii care au proifitat de pe langa acesta si ma intreb daca nu cumva esti si dumneata unul dintre ei ? Sau ma insel ? Vorbiti de dezbinare dar oare cine a dezbinat poporul roman mai mult decat un om care si-a turnat propriile rude la Securitate ? Acesta, prin oameni fara caracter si constiinta, adevarati „mercenari”, platiti cu mii/ euro /luna in fiecare seara propaga numai ura si dezbinare iar acest lucru este prea greu sa-l vedeti ? Oare de ce ? Imi vorbiti de „cinstea” lui Adrian Nastase care de la Trabantul pentru care facea cerere Elenei Ceausesu a ajuns la Mercedes si la o avere de neimaginat. De acest lucru ati uitat ? Acesta este cu adevarat exponentul spuselor lui Karl Marx privind „burghezia proletara” si acum dupa peste100 ani se vede cata dreptate a avut ! Vorbiti de votul exprimat de romani dar uitati, cu desavarsire, de marea manipulare pe care strutocamila PSD + PNL-PC, facuta pe televiziunile mogulilor, ce pur si simplu i-a prostit pe romani, dar alegerile din 9 Decembrie au aratat exact de cate voturi are monstruoasa coalitie contra firii, de stanga-deapta. In momentul cand o coalitie formata dintr-un partid de stanga si unul de dreapta se unesc pentru a inlatura asa-zisa „tirania” a unui singur om, acest lucru da de gandit unui om cinstit. Am trait si vazut, cu ochii mei, ce-au facut minerii veniti sa „planteze flori” in Piata Universitati. Am stat, cu arma in mana, timp de-o saptamana la TVR iar in momentul cand generalul Tudor le-a dat drumul la cei retinuti de noi ( ce ne-au omorat oameni nevinovati ) si aflati in subsolul TVR-ului, mi-am luat grupa de garzi patriotice, venita cu mine de la servici si am plecat acasa pentru ca ne-am dat seama de marea pacalelala si aceasta era „Revolutia romana”. Imi vorbiti mie de Justitie ? Care Justitie ? Cea, care de 23 ani nu este lasata sa-si faca menirea de-a gasi si condamna pe adevaratii vinovati de masacrul din Decembrie 1989 ? De cand a venit acesta strutocamila la putere nu are timp decat sa-si imparta CIOLANUL si nicidecum de-a face ce-a promis prostimii, dar este greu sa vezi acest lucru daca stai cu ochii inchisi, ca dumneata. Aha, este nevoie de liniste, pentru a putea vinde si ce-a mai ramas de vandut din bogatiile tarii ! Cine a adus pe butuci toata industria, agricultura, si-a vandut pe nimic tot ce era, asa cum era bun din acestea, cu aprobarea tacita, a celui mai „cinstit si sarac „om, Ion Iliescu, daca nu guvernele aduse la putere de acesta ? Am o simpla intrebare la dumneavoastra : Cum este posibil sa-ti lasi un post de judecator la ICJ, platit cu peste 15000 lei/luna si sa vii sub comanda unul procuror, care in intreaga lui cariera nu a excelat si exista dubii in ceea ce priveste moartea procurorului Panait si sa vii pentru 4500 lei/luna in functia de ministru ? Numai un cretin poate sa creada ca doamna respectiva si-a dat demisia din magistratura numai din dorinta de-a face „dreptate” in Romania. Faptul ca si-a ales doi procurori deosebit de obedienti si incapabili pentru inalte functii in stat, arata clar ceea ce se urmareste cu Justitia romana. Imi vorbiti de doamnele Pora, Macovei, Udrea etc, dar uitati de acele care au condus tara multi ani si care au adus-o in starea actuala, iar acum au venit din nou la putere si fac ce-au stiut mai bine: sa-si puna camarila politica in posturi cat mai bine platitte si cu contracte de munca, neatacabile in Justitie. Acesta este adevarul, prea greu de vazut de-un om care nu doreste sa deschida ochii, dar in schimb da vina pe-o jurnalista, Nicoleta Savin, care incearca sa fie cat de corect este posibil ! Din cauza unor oameni, ca dumneavoastra, usor influentabili si manipulati de posturile ce au interes sa dezbine pe romani nu putem construi ceva si este mare pacat ca inca nu vedeti simplul adevar ca TOATA clasa politica nu isi urmanreste decat propriul interes, meschin, de putere si inavutire, cu orice pret si prin orice mijloace ! Trezeste-te romane !

  4. Panda 1949
    A striga prin virtual „Jos Băsescu!” sau „Sus Băsescu!” în funcţie de meschinele interese personale este expresia dezbinării românilor.
    Altceva nu am ce să comentez, dar punctez din nou EVIDENŢELE:

    1. Traian Băsescu a angrenat România în războaiele sale personale.
    2. Experimentele eşuate ale lui Traian Băsescu, mă refer la Monica Macovei, Cristian Preda, Teodor Baconschi, Alina Mungiu, Mihail Neamtu, Mihai Răzvan Ungureanu etc, etc, sunt doar nişte beizadele comuniste, o turmă de sinecurişti care nu au nimic comun cu ceea ce generic se numeşte „DREAPTĂ” .
    3. Guvernările PDL – BOC au distrus rând pe rând: sistemul de sănătate, sistemul de învăţământ, justiţia, presa, economia. armata, aservindu-le intereselor personale ale lui Traian Băsescu şi ale camarilei sale.
    Amante precum Liliana Călin, săli de sport în mijlocul câmpurilor, spaţii de joacă la marginea satelor, terenuri de fotbal în pantă etc…. sunt toate expresia jafului naţional PDL-ist patronat în mod direct de către Traian Băsescu.
    4. Jurnalismul deontologic al unor gazetari de teapa lui Tapalagă sau Pora sau de ce nu – Cristoiu care-i precum o giruietă cocoţată-n vârful casei.
    5. Poliţia politică Macovei-Kovesi-Morar.

    Şi mai sunt multe astfel de evidenţe pe care însă nu are rost să le mai enunţ deoarece partizanatul tău macovisto-băsescian (binecunoscut în blogosferă) ar refuza să le accepte.

    Observ că aminteşti de „Cazul Panait” şi te întreb:
    CUM ÎŢI PERMIŢI SĂ ADUCI ÎN DISCUŢIE UN CAZ DESPRE CARE TU HABAR NU AI?
    CUNOŞTI DOSARUL?
    CUNOŞTI PROBELE DIN DOSAR?
    ÎN MOD SIGUR NU!
    Eşti doar un tonomat care reia o temă de campanie!

    Cred că ar fi indicat ca voi ăştia care aţi făcut revoluţia şi universitatea sub pat s-o lăsaţi mai moale cu enunţurile!

    Spui că ai fost la Universitate atunci când plantau mineri flori?
    Dar în unitatea de la Măgurele acolo unde Monica Macovei ancheta şi schingiuia demonstranţii din Piaţa Universităţii ai fost?
    Este o simplă întrebare.

    Vrei să-ţi mai pun astfel de întrebări?

    Poate poţi să-mi răspunzi de ce Traian Băsescu şi Monica Macovei vor să-l facă scăpat pe Dinu Patriciu folosind acelaşi algoritm pe care l-au folosit şi în cazul Omar Hayssam?

    Vrei să-ţi mai pun astfel de întrebări?

    NU ARE ROST!
    MACOVISMUL TĂU NU AR AVEA RĂSPUNS LA ELE!
    pam-pam

    PS Din partea mea nevastă-mea poate să facă ce vrea, dar atunci când copilul meu este este subiect de bătaie de joc al unor jigodii aflate în solda nemernicului Emil Boc, părerea mea este că ar trebui să pună mâna pe telefon şi să-l întrebe pe Emil Boc:

    – BĂI BANDIT ORDINAR, BĂI SLUGĂ NENOROCITĂ, BĂI HOŢ LA DRUMUL MARE, DE CE ÎŢI ASMUŢI HAITA DE POSTACI ASUPRA FAMILIEI MELE?

    Ar fi reacţia normală a unei mame.

    PUNCT ACESTUI SUBIECT!
    DEOCAMDATĂ!

  5. Repet:

    COMISARUL EUROPEAN TRAIAN BĂSESCU SĂ LASE JUSTIŢIA ŞI PDL-ul ÎN PACE!
    ÎN JUSTIŢIE NU AU CE CĂUTA INDIVIZI PRECUM DANIEL MORAR, MONICA MACOVEI ŞI CODRUŢA KOVESI.
    ÎN PDL NU AU CE CĂUTA INDIVIZI PRECUM MONICA MACOVEI, CRISTIAN PREDA ŞI TEODOR BACONSCHI!

  6. Nu eu l-am votat pe Victor Ponta şi nu eu am adus USL la guvernare!
    VOI MACOVIŞTII AŢI ADUS USL-ul LA PUTERE!
    AŢI SCÂRBIT ROMÂNII CU VEHEMENŢA VOASTRĂ, CU INTOLERANŢA VOASTRĂ, CU MINICIUNILE VOASTRE, CU SINECURILE VOASTRE, CU POLIŢIA VOASTRĂ POLITICĂ!

  7. Stimate domn sunteti prea fanatizat ca sa se poata discuta la rece cu dumneavoastra asa ca eu renunt ! V-ati intrebat vreodata de ce toti oamenii cinstiti nu intra in politica ? Cand vei fi capabil sa-mi raspundeti la aceasta intrebare voi considera ca meritati un raspuns ! Faptul ca NU spuneti nimic de oamenii care si-au dat viata in Decembrie 1989 pentru ca unul ca domnia ta sa „chibiteze” si sa vada NUMAI ce face rau o singura parte a esicherului politic, arata caracterul pe care-l aveti ! Eu nu iau parte nimanui, dar nu uit ca TOTI politicienii sunt de vina si nu numai unii, iar faptul ca nu imi dati dreptate dovedeste ca sunteti, ori prea tanar, ori prea naiv ca sa intelegeti multe din viata. Ramaneti cu bine si va doresc sanatate si mai multa intelepciune.

  8. Ce mai pot spune eu mai mult? Mie scârbă când văd şi citesc ce scriu nişte aşa zise „inteligenţe intelectuale” mai cu seamă că sunt şi femei şi mame! Îmi este milă că un om bolnav poate fi îndobitocit de un buticar zoo-pedofil în aşa hal încât să nu mai gândească limpede! Îmi este silă şi scârbă că nepoţii ardelenilor care au făcut UNIREA CEA MARE au ajuns în solda lui Soros! Bleah!

  9. Sebi , tu poti vorbi despre idealuri?
    Odata ce ai spus clar ca esti mecernar atunci de cand mercenarii au ei idealuri ?

  10. Sebi spui:

    Nu eu l-am votat pe Victor Ponta şi nu eu am adus USL la guvernare!

    Eu te intreb : Oare? 🙂

  11. Domnuie Ion Adrian, sunteti un om cu caracter ! Va doresc tot binele din lume.

  12. Daca va vrea Dumnezeu

    Multumesc dle panda1949 ca am si eu o groaza de pacate, dar nu din cele care apar pe aceste bloguri

  13. Eu cred ca Basescu are complexul capitanului de nava:este responsabil si curajos. Este drept ca are si defecte.
    Cred ca Emil Boc este un ardelean harnic si onest. A actionat pe baza unor criterii civice, nu din dorinta de capatuiala.
    Cred ca MRU ar fi fost un premier de talia lui David Cameron, dar pentru gustul romanilor nu este suficient de balcanic.
    Cred ca Anca Boagiu a avut o prestatie onesta si competenta.
    Cred ca Funeriu ar fi modernizat invatamantul romanesc mai competent decat Ecaterina Andronescu. Apropo,am vazut-o la un miting la Constanta langa Mazare si fetele lui cu mini (probabil eleve) care strigau lozinci (:chiorul si
    cu blonda lui jefuiesc banii statului) si varau bani in sutienul clejancelor!?
    Cred ca Monica Macovei a dezmortit justitia care, pana la ea, era atat de
    angrenata in caracatita mafiota care a ruinat Romania incat exista coruptie
    fara corupti. Cand coruptii au capatat nume,a aparut conceptul dosare-politice
    si o ura terifianta impotriva celor care au deranjat marile jafuri.
    Eu cred ca guvernele Boc si MRU ar fi insemnat un real progres daca nu
    venea criza mondiala. Oricum,au asigurat o stabilitate economica si au
    lasat usl-ului o tara stabila economic, pregatita sa infrunte o noua recesiune.
    Daca nu lua Basescu masuri de austeritate, Ponta nu putea cheltui cu
    referendumul si cu pomenile electorale.
    Cred ca daca am compara guvernul Boc cu guvernul Nastase (concret ministru cu ministru) constatam o neta superioritate morala,
    Mai cred ca in parlamentul mamut de astazi sunt cam patru sute de
    infractori veniti acolo sa-si inchda dosarele si sa se mai capatuiasca.
    Si in guvern la fel.

  14. Nu mai polemizez, public sau privat, cu nimeni, pe nici o temă.
    Nu vreau sa schimb pe nimeni, nu vreau sa ma schimb sau sa fiu schimbata de catre altii.
    Va respect optiunile, va rog sa le respectati si pe ale mele.
    Polemizati unde vreti, internetul e mare.
    Nu aici, nu cu mine.
    Toate cele bune!

  15. ….sunt tot mai trist…


Lasă un răspuns

Categorii

